Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Sensis [Crawler]
Redselen er fienden. Den stopper alle en eller annen gang.
Jeg mener ikke at vi skal være ekstremsportsutøvere alle sammen, det krever sikkert et eget mot, dristighet og kanskje dumdristighet og.
Jeg ber at alle får motet som trenges for å leve. Med det kan man se seg selv. Se feil og smerter og skam og alt dette som spiller sin forestilling i ens eget indre, igjen og igjen, den tragedien der man selv taper ære og alt... fordi man prøvde...og feilet...og ikke helt forsto hvorfor...fordi man var avskåret fra følelser og
feedback,
avskåret fra
gode forbilder å kopiere og forståelsen av at man en gang må begynne, man må prøve i alle fall, ta grepet selv og gjøre noe godt.
Gi et bidrag i oppløftende retning, fra hjertet, fritt og gratis til seg selv, og samtiden.
La oss sette de gamle spøkelsene på de indre scenene fri...slipp fangene fri fra alle de indre fengslene. Det er vår.
Ta deg en tur nå. Det klukker og lukter, det spirer og spretter, de der i lufta synger, mens vi...
ailo
Anonymous
Slippe fangene fri, nei og nei, det kan være farlig det. Hvem er jeg da? uten de? hehe

GjenopprettetMedlem
"ailo":
...
avskåret fra gode forbilder å kopiere og forståelsen av at man en gang må begynne, man må prøve i alle fall, ta grepet selv og gjøre noe godt.
Gi et bidrag i oppløftende retning, fra hjertet, fritt og gratis til seg selv, og samtiden.
...
ailo
takk for deilig ( vår ) inspirenende innlegg, Ailo .
Jeg prøver hele tiden å gjøre godt , og jeg har begynt - å gjøre godt mot meg selv også ...
Hjertet mitt snakker friere nå , med andre og til meg .

GjenopprettetMedlem
Hmmm... :w00t:
Dette innlegget kom i det jeg var igang med å skrive et nytt emne om " Hvordan bekjempe og overvinne frykten."
Det ble jo nesten "smør på flesk", :icon_rolleyes: ( mitt innlegg altså) Eller var det en slags synkronisering..?
Anonymous
Redsel var lenge min følgesvenn. Redsel fikk meg å gjöre ting, som ikke var bra för meg.
Redsel er årsaken till at jeg löpte rakt i ni veggen... Etter den krasjen blir jeg aldri som jag var för... Det er mye jeg ikke kan og klarer nå, som folk antas ska klare, men hva gjör det? Noen annen kan sikkert. Og midt live er mye mer deiligt nu! Vekk med redslen, vekk med krav, må og burde. Vekk med spökelser
Jag vaer redd å ikke klare visse situasjoner... men vad kan hende? Ingenting!
Livet är inget att vara rädas för eller vänta på, det är med dig hela tiden er mitt motto
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde en drøm som jeg la ut her, kalt Bygning med fanger. Dette gir meg en ny innsikt i drømmen og den etterfølgende reisen.
Det skjer mye spennende på sonen under temaet redsel/frykt/angst - dette er utrolig spennende!
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Eller var det en slags synkronisering..?
Jeg syns jeg ser mye synkroniseringer for tiden.
De blir tydliger og tydliger, både her på sonen, imellom sonen og vardagen og i vardagen.
Det gir en ny spennende dimensjon på tillværelsen og livet.
Tidligere samlet jeg på dem. Nå er de så mange så jeg ser på dem og nikker, der var det en til.
Visst er det flott!
"det hänger ihop och det rör på sig"