Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg hadde knapt trodd jeg skulle komme til dette punktet. Men nå er jeg klar for å si takk for meg.
Det er et lite paradoks, ikke før jeg har sagt at jeg vil være med på det som skjer her (forsiden), så er det over.
Jeg øver meg i flyt, og svingene endrer fort kurs. Jeg trenger å ta et nytt grep i hverdagen, må endre noen vaner.

Min tilknytning til sonen ble litt vel vanedannende, det føles nærmest som en navlestreng har vokst fra meg til sonen.
Da er det på tide å klippe strengen. ( 652 innlegg på knappe to mnd. sier litt!)
Kanskje kommer jeg tilbake senere, under et nytt nick, for det er ikke uten vemod jeg slutter her nå.

Jeg vil bare si takk til dere alle for healing, støtte, visdom og mye moro! Det har vært både livreddende og livgivende å delta her, og særlig godt er det å ha fått forløst humoren og latteren. Tifolds takk!!!!!!!!!!

Måtte sonen fortsette å blomstre og vokse! Med ønske om en god påske, en strålende vår, og enda bedre sommer!

Klem til dere,
og et slengkyss til torstein! :lol: :icon_biggrin: :wub:

Perle.
GjenopprettetMedlem
Å Perle , så trist å lese ... :sad2:

Du har vært en god venn for meg her...med mange gode tilbakemeldinger  :wub:
Tusen takk for det  :wub: :wub:

Jeg skjønner godt hva du mener ....og ønsker deg masse masse lykke til i tiden som kommer  :innocent2:
( håper å høre mer fra deg senere...)

Må du alltid ha healing krafta og kjærlighets krafta med deg , hvorhen du går

Stor varm klem fra Meg  :wub:
Anonymous
Snufs, hyyyyyl  :icon_cry:
Jeg må si jeg ble veldig trist nå. Perle. Sonen blir ikke det samme uten deg, det må jeg bare få si. Men jeg håper du kommer tilbake (i morra ka?)
Uansett lykke til videre kjære Perle.  :wub: :wub: :wub:
Anonymous
Det er synd å høre, Perle!

Men lykke til til deg og dine ny veier!

Varm klem med takk for alt, Antje.  :wub:
GjenopprettetMedlem
God tur videre Perle,
og måtte vi høre fra deg igjen seinere :wub:
Anonymous
Lykke til Perle!

Det har virkelig vært fint å bli litt kjent med deg. Og forhåpentligvis er du tilbake på Sonen fortere enn du aner... Jeg hadde også store planer om å holde meg helt borte herfra. Til mai var det visstnok.... :innocent2:

Uansett: Alt godt til deg!!!!
Anonymous
Takk skal dere ha allesammen! :wub:

Neimen om dere gjør det lett for meg, puhh! :'(

Dette ble faktisk tyngre enn jeg hadde tenkt, for jeg skal slette kontoen. Ikke no tull, ellers blir det bare tull.
Tenkte å gjøre det imorgen..det er ingen spøk!
Som ailo sier, ta grep om viljen...det er det jeg er nødt til nå.

Klem til dere. :wub:
Anonymous
får ta gravøl da
:beer:
:beer:
Anonymous
Takk for alt du har bidratt med så langt, Perle!
Det vil merkes at du blir borte.
Ønsker deg lykke til videre i livet.
Vi høres vel igjen...engang.

Klem fra Kira!
AdsBot [Google]
"sister drum":

Min tilknytning til sonen ble litt vel vanedannende, det føles nærmest som en navlestreng har vokst fra meg til sonen.
Da er det på tide å klippe strengen. ( 652 innlegg på knappe to mnd. sier litt!)
Kanskje kommer jeg tilbake senere, under et nytt nick, for det er ikke uten vemod jeg slutter her nå.

Perle perle perle :wub: Det er tidlig søndag morgen, du har slettet kontoen din, har begynt et annet liv.
Og leser nok ikke på sonen lenger, og ikke dette heller... så jeg får like gjerne fatte meg i korthet..
JEG HAR BLITT GLAD I DEG! og vi "snakkes" igjen ... LYKKE :eusa_clap: LYKKE :innocent2: LYKKE :biggrin: til deg!

(Kommer nok til å bli mindre aktiv her snart jeg også. Våren er her og jeg flytter snart til hytta mi - uten nettforbindelse -
for sommerhalvåret. Macen brukes da stort sett bare til å jobbe på, før jeg flyr ut til blomster og bier igjen ;D )
GjenopprettetMedlem
Takk Perle for det du delt med oss!

Lykke til!
Håper vi høres igjen!

Gunilla
Anonymous
Trist Perle... du er allrede savnet

Takk... og lykke til på veien videre!
GjenopprettetMedlem
En Perle blandt kvinner
har forlatt vår midte
Dr Gormii skuer desperat
utover cyber-oseanet
men den fagre fristerinne
er ikke å finne

Håper du seiler innom neste gang vinden blåser denne leia  :eusa_pray:

Med ønske om trygg seilas, god bør og lite skjær i sjøen  :wub:
Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Åhh..  Du herlige kloke, skjønne humoristiske Perle!
Hvem skal jeg tulle og leke med nå da?  :'(
Jeg savner deg!  :wub:
Jeg var også en av de som rakk å bli GLAD I DEG!
Vel, jeg håper du ikke klarer å holde deg unna...  :biggrin:

Sender deg en masse varme, gode tanker! Lykke til på din vei!  :wub:
Anonymous
Jeg savner deg allerede - holdt jeg på å si - i det samme øyeblikket oppdager jeg at du har lagt inn en link under oakmann2's nye tråd -

og i natt tenkte jeg: oh, hvis hun melder seg igjen, bruker hun sikkert navnet "sister drum", jeg kjenner henne nok igjen.

Og hva ser jeg her?

Sister - we are and stay connected.
May the force be WITHIN you.
GjenopprettetMedlem
Masha:
Når Perle slettet konoen, blir hun stående med navnet Sister Drum. Dette fordi det var det navnet hun opprettet kontoen med. Så dette er nok ikke et nytt innlegg, desverre  :(
Anonymous
Takk Inger Lise - jeg skal slakke farten og hale in mine galopperende hester.
GjenopprettetMedlem
Lykke til
GjenopprettetMedlem
Ha det fantastisk Perle!  :wub:
Lykke til "der ute"  :wink: