Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei var hos en sjaman og det ble snakk om kundalinidragen. Har vært bort ordet før, men vet ikke helt hva det innebærer. Vet såpass at det har med åndlig oppvåkning å gjøre og at den skal behandles med respekt. Var også avbildet i korta mine sammen med tiden. Er det noen her inne som vet noe mer om denne dragen??
Da hadde j blitt

og
Klem
lliv
GjenopprettetMedlem
hei, jeg ble så nysgjerrig - kikket litt på nettet og fant disse sidene:
http://www.swamij.com/kundalini-awakening.htm
Det finnes nok mye mer - men jeg synes også du skulle spørre han sjaman-kameraten din ...
hilsen kariw
GjenopprettetMedlem
Hehe det er ingen han, men en henne!!! Pluss j gikk til henne for å få råd, ikke daglig kontakt altså. Tusen takk for link. Vil finne ut av hva denne dragen er for nå er j bare slik -
Klem
Yahoo Slurp [Bot]
Hej liv
En kundalinidragen er den slange der snor sig op af rygsøjlen efter en kundalinirejsning. Når man åbner for tilgangen til det guddommelige. men man skal være så forsigtig, for man kan blive indlagt med skitzofrene symtomer.
Mennesker der har oplevet det, siger at det er en slange der brænder, som bugter sig op af rygsøjlen. Og de er ved at blive sindsyge.
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Mennesker der har oplevet det, siger at det er en slange der brænder, som bugter sig op af rygsøjlen. Og de er ved at blive sindsyge
huff bra at j ikke har opplevd det. Kan ikke tenke meg noe særlig være å bli innestengt for noe som ikke engang er riktig 'diagnose'.
Men man kan vel også få en mildere kundalini oppvåkning.... j har nå selv hatt en åndlig gjenoppvåkning det siste året. Tror nødvendigvis ikke det har noe med kundalini å gjøre, men har nå kommet borti ordet en del ganger....
Klem
liv
GjenopprettetMedlem
Hei Liv!
Denne slangen er vel et symbol på at urkraften i oss våkner opp. Klart at et temmet, sivilisert samfunn ikke finner det særlig gangbart. Sikkert bra å vite at man skal være litt forsiktig, ha respekt, men jeg tror at litt kunnskap og kanskje en støttespiller er nok til at prosessen skal kunne få en naturlig gang. En må nok regne med mange tøffe runder underveis men også store gevinster og et rikere liv.
Det finnes enorme mengder med info i form av bøker og på nett - kanskje er det lurt at noen med skikkelig peiling anbefaler noe.
Når kraften kaller på deg/viser seg for deg flere ganger som her skulle en jo tro at du er klar
Lille Ulv
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Lille Ulv
Jeg har fundet et link på nettet som har andre link omkring kundalinirejsning
http://home9.inet.tele.dk/alo/kunda.htm
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Tusen takk for nok en god link. Leser og leser. Blir helt ydmyk og satt i en respekt stemning for noe som er så gammelt, nesten som jorden selv tenker j, el kanskje eldre. Må jo bare tro på at det er en mening med livet og de hendelser som skjer. Det kommer når det skal. Og uansett så tror j ikke man kan pusje ting. Da vil en ikke lære og veien blir bremset el stoppet, for denne gang.
Klem
liv
Yahoo Slurp [Bot]
hej Liv
Jeg mener, hvis vi har respekt for det, - så er vi kommet et godt stykke hen af vejen
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Ja respekt er viktig, så lenge en ikke blir blindet av den (litt generelt altså)
klem
liv