Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Fikk plutselig veldig lyst å legge inn ett bilde av runene jeg har laget. De er laget av reinsdyrs gevir. Se som de skinner

GjenopprettetMedlem
Flotte runer! Har du brent dem inn, eller malt dem på?
Er det greit at jeg lagrer bildet på min maskin? Syns de var klare, og lett å se, og syns liksom jeg kan ha bruk for bildet som en oversikt for egen del.
Mvh Stridshjelp
Anonymous
Bare å lagre det. Jeg har gravert inn runene ved hjelp av en graveringsmaskin. Min ekvivalent til en magisk kniv

Anonymous
Flott arbeid. Nydelige runer!

Gratulerer!

Dem får du sikkert mye glede med.
GjenopprettetMedlem
Flotte runer Magnus.
Jeg fikk lyst til vise mine runer i stein som jeg laget for en tid siden.
GjenopprettetMedlem
Flotte runer, både i stein og horn!

inspirerende, leser om runer nå
lærer dem nok med tid og stunder
i Nuntia-tid er er det gode stunder
GjenopprettetMedlem
Nydelige runer. Interessant at du brenner inn runene på reinsdyrshorn og at det blir så flott. Du har pusset mye for å få runene så blanke?
Jeg har gamle hvaltenner som jeg har tenkt å lage runer av. Ellers lager jeg mest runer i i forskjellige treslag, men maler også runer på stein.
GjenopprettetMedlem
Odin nikkar nøgd,og smilar i sitt eine auge av opal. Nydelege ,seier han med ur-røysta si,og dansar vidare.

GjenopprettetMedlem
Nydelig arbeid , Magnus og Lilyane

Anonymous
"Frigg":
Du har pusset mye for å få runene så blanke?
Pussa først med grovt sandpapir, så med ett veldig fint ett. De ble galtte og blanke da, men også fordi de er aktivisert og har masse energi i seg

Anonymous
Vackra runor i renhorn! Det må jag prova.
Magnus - slik "magisk kniv" bruker jag också

väldigt behändig.
Här är några som (förhoppningsvis) är på väg att bli vackra!