Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hmmm, Har Magnus bursdag i dag?  Tittet litt i profil, å så bursdagskake på alder, hehe!

I så fall......GRATTIS MED DAGEN!!!!!
GjenopprettetMedlem
Nå blir han Magnus Gla!

Æg slenge på en Grattis te: Grattis Magnus! Må adle dine daga bli goe å fine mæ kraft så skjine.  :eusa_clap: :respect:
Anonymous
Blessed be his footsteps.

En hilsen fra en navnebror
Anonymous
Jaja, det var de 30 åra lissom :lol: Takker for gratulasjoner og for at dere har tatt plass i livet mitt. Selv om jeg ikke har møtt flesteparten av dere(det snur seg neste helg :biggrin:) så føler jeg likevel fellesskapet og varmen dere sprer. Noen ganger blir jeg også litt provosert, men det er lov det også. Det handler om knapper som blir trykket på inne i meg. Mine ubearbeida greier. Takk for tida jeg har fått være her på sonen sammen med dere, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Stor klem og masse kjærlighet til dere alle sammen :w00t: :respect: :wub:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer så mye med dagen Magnus.

Stor klem  :wub:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer med fylte 30  :w00t: Ha en fin dag videre  :icon_biggrin:
Anonymous
Gratulerer med dagen Magnus! :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer masse med dagen ! :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
HIPPHIPPHIPPHURRAHURRAHURRAFORMAGNUS :eusa_clap: :eusa_dance:
Anonymous
Grattis Magnus!
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap: :eusa_dance:

GRATULERER  MASSE MED DAGEN , MAGNUS !   ( Du er tyr , som meg  ;D )

Håper du har hatt en super dag  :biggrin:

Bursdagsklem til deg  :wub:

Anonymous
"Magnus":

Jaja, det var de 30 åra lissom :lol: Takker for gratulasjoner og for at dere har tatt plass i livet mitt. Selv om jeg ikke har møtt flesteparten av dere(det snur seg neste helg :biggrin:) så føler jeg likevel fellesskapet og varmen dere sprer. Noen ganger blir jeg også litt provosert, men det er lov det også. Det handler om knapper som blir trykket på inne i meg. Mine ubearbeida greier. Takk for tida jeg har fått være her på sonen sammen med dere, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Stor klem og masse kjærlighet til dere alle sammen :w00t: :respect: :wub:

Gratulerer! :respect: 2 dager før meg. Ikke verst :biggrin: Mai måned er en fantastisk måned! 8)
GjenopprettetMedlem
"Dj David Spirit of Laughter":

Mai måned er en fantastisk måned! 8)

Jupp, heeeelt enig med du  8)
GjenopprettetMedlem
Gratulerer med dagen Magnus!
Håper du hadde en fin dag!
:wub: