Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har hatt noen rare opplevelser i forhold til PC på jobb på mine nattvakter. Jeg har blitt vekket (det er hvilende nattvakt) av at PCen på vaktrommet (nattvakt senga står der) har slått seg på, mellom 01 og 04. Når jeg har reist meg opp av senga for å slå den av - så slukker den igjen. Jeg vet at den slår seg på - fordi jeg har fysisk har slått den av... Noen ganger har dette skjedd flere ganger i løpet av ei vakt - Jeg blir ikke redd, men det er veldig slitsomt, det er tross alt hvilende nattvakter...

Disse episodene skjer gjerne på netter etter at jeg har hatt noen som jeg har healet på ettermiddagen/kvelden samme dag.

Er det noen som har noen erfaringer med at maskinene slår seg på av seg selv??

RITA
Anonymous
Min datamaskin gjör sånn... men jeg tror ikke at det er spökelser her...
Jeg tror at den blir för varm!  ;D

Eller... nu begynner jeg å fundere...  :o Vi har ju haft annen spökeri her...

:innocent2:
GjenopprettetMedlem
Jeg kan forsikre at denne maskinen ikke var varm... den hadde vært av ganske lenge - for jeg slår den av lenge før kl 0100  :icon_rolleyes:

RITA
GjenopprettetMedlem
Dette er utrolig rart Rita.. for jeg gikk og tenkte at innleggene mine isted kunne misforståes. De kom bare slik.. og så tenkte jeg på en nyhet jeg hørte på bergenstudenttv igår. De hadde reportasje fra mediedagene. En de intervjuet var lingvist eller noe og hun hadde forsket på signaler i mediene, tror jeg det var, gjennom mangen år. De hadde oppdaget spøkelser sa de, og lo.. nå skulle jeg inn her og si at narren i meg.. av og til kommer til uttrykk, men jeg skriver dette istedet.
:w00t:

Kan det være forfedre, spøkelser etc. kan benytte seg av mediene?
Anonymous
ja erfaringer med sånne ting,de liker å erte oss,
en av mine historier-har en kontroll til garasjeporten som var borte for meg i flere måneder,da jeg endelig fant den igjen skal jeg si jeg altid hviste hvor den var,
det hadde seg sånn at jeg hadde en svensk venninde som lånte healingrommet mitt i en uke en kveld spurte jeg henne om det fantes tusser å troll  :biggrin: hun fortelte meg om erfaringer hennes datter hadde hatt, når hun la seg skulle jeg låse døra var kontrollen borte,jeg sa fra ut i lufta jeg trenger ingen som gjemmer ting for meg trenger heller hjelp til å finne ting dagen etter var kontrollen på plass,jeg var sist i seng å første mann opp,de viste det var noe jeg ville reagere på  :lol: en annen veninde spurte alle om de hadde lånt symaskinen hennes,plusselig snubla hun over den i gangen,tv hennes slår seg av å på,det samme skjer med cd spilleren hennes, enten erter dem oss eller er det for å få kontakt sånn jeg ser det,ja det er ikke alle,men vi på sonen har nokk mange historier her. koselig at du tok opp dette temaet,er det rart folk ser på oss innimellom som litt rare. derfor ikke alt man sier over alt. elsker dere på sonen takk for at alle for vere dem de er  :wub:  :wub:  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg har følt at det er noe/noen som ville formidle noe. Spesielt er det også at det alltid har skjedd etter at jeg har healet noen. Opplevelsen er at det som om noe "henger" igjen etter healingen...

JEg har opplevd at jeg er blitt kontaktet etter å heale andre - men aldri at maskiner fysisk har reagert med å slå seg på (bli slått på). Det skjer ofte at jeg "får besøk" hjemme. Da vet jeg det fordi at det blir kaldt rundt meg, jeg hører det og føler det (så var det de stemmene i hodet da  :w00t:), også kommer alltid hunden min bort til meg og dytter snuta bort i hånda mi eller legger hodet sitt i fanget mitt.

RITA
Anonymous
Hjemme hos oss, har det vaert en del underlige ting som skjett... en manlig skikkelse som helt plutselig gick gjennom TV-rummet og både mannen min (skeptiker) og jeg sag ham. Ingen av oss sa noe, men etter 10 minutter sa jeg; du jeg tror jeg sag noen gå gjennom rummet... Jo, svarte han, jeg sag ham også...

Og så vaer det en blomsterkrukke i keramikk, som rörte seg 1 dm på vindubrett, (eller hva det kan hete på norsk) tross at andre 7 stod stille... Og min datter ble knuffet ut fra badekaret... Og det hvor mer, men jeg har glemt...

Så böd jeg min man, en sesjion hos et medium og der var ju hele slekta da!  :lol:
Etter det, har det vaert ro i huset. Det var tydeligvis moren hans som flyttede krukken
GjenopprettetMedlem
Rita ,

Jeg tror du har rett. Det er noen som prøver å få kontakt med deg.
Åndene liker elektriske ting ( ikke spør meg hvorfor...).

Det er ganske vanlig at de "bruker" , stereo, tv o.l til å oppnå kontakt med oss.Sikkert også  PC.
Det er jo en effektiv måte, spør du meg. Det er jo ikke alltid vi reagerer hvis det er en lett vind i ansiktet,mener jeg :lol:

Kan jo prøve en meditasjon, og spørre om det er noen som ønsker kontakt.Hvis det plager deg.
Kan være noen som henger igjen etter noen av klientene dine.
Viktig å beskytte deg før og etter . Be om hjelp ( av dine hjelpere) , og rense rommet.

Hvis det er et sykehus du jobber på , så er det ( som du sikkert vet ) , mange sjeler som ønsker konatkt , særlig hvis de merker at du er sensitiv.

Lykke til ,

Varme tanker
:wub:
GjenopprettetMedlem
Spennende dette her!  (kom på en film jeg så for lenge siden:Ghost in the machine,som handler om åndenes bruk av kommunikasjons-redskap)

Jeg opplever at maskinen slår seg av,når jeg sitter og skriver noe uten å tenke over hva jeg gjør,og det er jeg glad for.
For det hender at sinte energier prøver å bruke meg som talerør,og der kommer hjelperne inn,for jeg ønsker å være en god ånd.
Jeg har lært at det en sender ut,får en tilbake,så da trenger jeg å konsentrere meg,tenke klart når skriver her.
Hvis jeg sender gode energier ut,kommer de tilbake,og jeg kan le og kose meg.det er fint.
Hilsen Ouija.
:wub: