Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Har så veldig lyst til å gå et lydhealing/ stemmefrigjøringskurs.
Er det noen av dere som har erfaring med Astrid Elisabeth Pedersens sine kurser?
http://www.kulturpaletten.com/kreativit ... mebruk.htmGjenopprettetMedlem
Nei, men som nevnt før: Du har en mulighet med Harmonic Echoes choir , hver onsdag på Bydøy utenfor Oslo. Kontakt Tal på
healingsound@gmail.com - Tal holder også fantastiske workshops.
Lykke til .

Elin
GjenopprettetMedlem
Tromming er også lydhealing

Anonymous
Har bara erfarenhet av eget mångårigt arbete med "lydhealing" - stemmebruk, intuitiv andesång m.m.
GjenopprettetMedlem
Jeg skal på kurs hos Beate Myrvold neste helg. Jeg gleder meg, for jeg vet hun er erfaren og dyktig. Har vært en gang før hos henne, for en 7-8-9 år siden. (husker ikke helt) Kurset heter Stemmen bak stemmen, og jeg nøler ikke med å anbefale henne for stemmefrigjøring og utvikling.
Chris James, den australske sangeren og lydterapeut besøker Norge/Oslo jevnlig og har kurs/utdanning i toning og lydhealing med stemmen. Jeg hadde et kurs med han i Oslo, og ønsket å fortsette, men måtte melde pass av forskjellige grunner. Nå er jeg ikke helt oppdatert på om han fortsatt reiser hit, men han averterte jevnlig i bladet Visjon( tidligere Alternativt nettverk)
GjenopprettetMedlem
Takk for påminnelsen, Elin!
Etter å ha snakket med Tal, skjønner jeg at det er det riktige! Og hvilke skjønne omgivelser samlingene holdes i!
Gleder meg virkelig!