Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
jeg vil gjerne dele denne sommererfaring med dere. det var i sommerferie og jeg skulle være sjaman for mine barn og mitt barnebarn, seks barn i alderen fra 8 til 15. vi bygget en lavo med tre og laken og gardiner. sønnen på 12 hjalp meg hun ville bruke stiftemaskin derfor. jeg bar ut mine trommer , blomstermedicinkort, fløyte, teppe, pute salvie, stein . jeg tokk på meg sjamankjole og ugleklokjede . de kunne velge hva de ville . massage, trommereiser, blomstermedicin, min sønn fra 15 ville ikke være med , det er bare tull barnslig mama å kler seg ut håper vi ikke skal ha besøk i dag. alle andre ville ha massage og velge blomstermedicin , jeg brente salvie for alle sammen hver gang en barn kom i teltet , jeg sendte dem god energi og spørte om beskyttelse for dem på livsveien.som avslutning velgte alle å bli kilt vilt på magen og overalt. barnebarnet mitt ville gjøre en trommereise. han har gjort det føt og skulle finne en rød stein for sin kraftdyr. han fant en stor en . kom in i teltet og la seg med steien i handen op på halsen , en liten gutt med stor stein . han strevde med holde øyene lukket, men han hold ut , han sa han haded gitt steinen til hans kraftdyr de var kjempe fornøynd han fikk også to ny kraftdyr en hund og en katt. jeg går in og vaske hendene uten setter de på foofighters på fullt hoppe på trampoline i verksted lager de sverd det skal være kamp om en halv time. lavo er nå en hus å leke i. det ser ut om alt er glemt men jeg føler gjenklang av trommeover hagen min og i mine barn ser jeg livsknisten som virker klarere i dag. hjerte mitt vokser av kjærlighet for disse mennesker.jeg tar av meg sjamankjole og kjede, barna vil bade og de er sulten og. mama nå må du komme. sommersjaman for et par timer
GjenopprettetMedlem
Låter som ett par fine timer!
Ha en fin kveld!
Bing [Bot]
Så utrolig herlig og inspirerende! sjamama!

GjenopprettetMedlem
Nydelig historie du Meggie,heldige barn som har deg.

FAST Enterprise [Crawler]
Det må ha vært noen fine og spennende timer for deg og barna.
Kristine

GjenopprettetMedlem
Hørtes spennende ut,stå på,man er seg selv nærmest