Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg oppdaget nylig at Gormii ikke er medlem på sonen lenger. Stille og rolig har han trekt seg ut.
Det respekterer jeg selvfølgelig ett hundre prosent. Kanskje han leser her, kanskje ikke. Kanskje han kommer tilbake med et annet nick. Jeg vil bare si at jeg savner han og setter stor pris på hans bidrag.
Det er et tomrom etter deg, Gormii! Jeg har hatt både disputter og 'hete flørteseanser' med deg. ;D  Du var et usedvanlig friskt innslag her på forumet. Lev vel i livet ditt.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Gormiii!

Jeg ønsker deg lykke til i det som vi kaller livet.
Det var fint å se deg i maj.
Jeg håper vi ses igjen noen gang.
Varme klemmer fra meg.

Gunilla
Anonymous
Jeg har også registrert at Gormii er borte og synes det er et tap.  :(
Håper han kommer tilbake......
GjenopprettetMedlem
Åhh. Gormiiiii! Varfor då då..? Du sympatiske humorist og ordets kunstner! Sonen blir ikke helt det samme uten deg....  :sad2:
Anonymous
har full förståelse för varför gormii-san lämnar snakket och delfinkjeruberna bakom sig ;) för att fortsätter GÖRA NGT istället

men saknar honom, det gör jag med!!!  :(
Bing [Bot]
Ja. Sukk. Kosmos er for alle. Gormii!!!!  Langt der ute???
  8)
GjenopprettetMedlem
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Gorm , savner deg

Lykke til med livet og sånn 

kjærlighetsklem  fra meg  ;D
GjenopprettetMedlem
God tur videre Gormemann,
måtte vi berikes av din sang
og alle dine dialekter igjen
i mai 2008  :eusa_clap:
SEO Crawler
Trur pinadø eg ska renge han derran Kormii

(Og vess eg ikkje når tak i den hysfeskarn, så håpe eg likevæl vi kan sønge "han e oppstanden" her om ei stund, når ufinhetan tar tel å strømme fra den karn igjen..inch allah og alle ainner sånne)
Anonymous
Her er en koooslig sang du kan ta med på vegen, Gormii:

http://www.youtube.com/watch?v=UlGtTQVlzQ8
Anonymous
Hvis Gormii leser dette så kan han få vite hva Khanate betyr:

Khanate or Chanat is a Turkish origined word used to describe a political entity ruled by a Khan. In Modern Turkish the word used is hanlık. This political entity is typical for people from the Euroasian Steppe and it can be equivalent to tribal chiefdom, principality, kingdom and even empire.
After the civil war between Kublai Khan and Arik Boke the ulus of the Mongol empire became separate khanates. The four major successor Khanates were the empire of the Great Khan (Yuan Dynasty), the Golden Horde, the Il-Khanate and the Chagatai Khanate.
Fra wikipedia
GjenopprettetMedlem
He? ha han meldt seg ut? kefør det? det va dumt! liktan ikkje delfina og piice og låvve å` sånt?
Heh? :icon_confused:
Men visan ha bere ting å foreta seg,so lytan no få gjere DET. JUST GO FOR IT!
AdsBot [Google]
Nuvel, jeg observerte ham i beste velgående her om dagen, med sin spiraldans.
Det så ikke ut til at han hadde så mye imot koz & klem heller ...
Så kooz  :wub: og klem Gormii
Anonymous
"Liljee":

Nuvel, jeg observerte ham i beste velgående her om dagen, med sin spiraldans.
Det så ikke ut til at han hadde så mye imot koz & klem heller ...
Så kooz  :wub: og klem Gormii

:lol: buktende spiraldansen ja - et av hans varemerke. En er heldig å møte han i ny og ne i han etterlater seg mye latter og glede javisst. :respect: :eusa_dance:
Anonymous
"Final Tribe":

He? ha han meldt seg ut? kefør det? det va dumt! liktan ikkje delfina og piice og låvve å` sånt?
Heh? :icon_confused:
Men visan ha bere ting å foreta seg,so lytan no få gjere DET. JUST GO FOR IT!

Haha, så härligt uttryckt Final Tribe  :biggrin:

Ja, lycka till ute i livet Gormii!
GjenopprettetMedlem
ja.. lykke til Gormii!!!!  :eusa_pray:

May peace and love be on your way!