Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Når var det du brast gjennom lydmuren?
Når var det du overvant en motstand mot noe som syntes uovervinnelig?
Her tenker jeg på utfordringer i livet, situasjoner som krevde en fysisk eller psykisk overvinnelse av motstand.
Hos meg skjedde det f.eks. mens jeg var igang med å ta førerkortet...
Jeg var nemlig en reddhare angående situasjoner i traffikken som krevde en viss hastighet.
Det er jeg ikke lenger ... men mer om det siden, jeg har lyst å spørre dere først!?
GjenopprettetMedlem
For meg var det når jeg hang ute på vingen på et sesna fly og skulle hoppe i fallskjerm for første gang.
Der hang jeg etter hendene i staget, og det var ca 4000 fot ned til bakken (litt over 1000 meter).
Og det er høyt når man er oppe og ser ned
Men den høyden var noe jeg ikke klarte å venne meg til, og etter 16 hopp sluttet jeg.
Så no har jeg begge beina godt plantet på jorden
Samin

GjenopprettetMedlem
Kan godt ta et eksempel i same leia.
Dykkekurs.
Dum dame sit nede på botn under 15 meter saltvatn.
Dum dame skal dele luft med buddy.
Buddy er komisk.
Dum dame ler uten munnstykket sitt.
Dum dame blir fylt av vatn,raskt. Altfor raskt.

Skyggen nærmar seg.
Angrande dame hugsar plutseleg drukningsdøden.
Plutseleg veldig sterk dame vil opp!
Dykkeinstruktør på 1.98 prøver holde meg nede pga lungene mine sitt ve og vel.
Instruktør greier på ingen måte å holde meg nede.
Dame med dødsangst bryt vatnflata og spyr litervis vatn som i Donald..
Bleik instruktør.
Kurset blir gjennomført dagen etter.
GjenopprettetMedlem

Du må slutte å le under vann, vettu....
GjenopprettetMedlem
Eh,ja

Ikkje pent å slå instruktøren,heller.
Overlevelseinstinkt er snodige greier og ikkje behefta med rasjonell tankegang.
GjenopprettetMedlem
31.12.1968
for at væra precis,og det må man ju.
Sedan har det varit mycket bråk,manga flera murar att bryta i gjennom,mera bråk,flera murar,pløtslig ro!!......Fast inte lenge,mera bråk.
men så har det faktiskt blivet roligare,inte så mycket bråk,många murar endå,men dom e inte av ljud!!
Dom e av stillheten,ja!
Den kan også vara en mur,men når den patserats,e man mycket friare,ja,en annan medvets-tilstånd.
Och nu efter at ha skrivit detta,har jag patserat ennu en mur av stillhet,och fargad sonen med min fri-murande innlegg.
Vil ni skjuta mej nu???
GjenopprettetMedlem
Det har blitt ganske mange murer opp gjennom årene, særlig siden jeg må ha blitt født som den største pysa i historien...
Men det å bryte gjennom dem har ikke vært brå opplevelser, det har vært langvarige prosesser der endringene har skjedd nærmest umerkelig. Inntil en opplevelse jeg hadde nå nylig....men den skal jeg skrive om i en egen tråd, når jeg bare finner ordene for å beskrive den

GjenopprettetMedlem
ja, rart å tenke tilbake på ....sin egen styrke
fallskjermhopp ; 30.000 fot i Austarlia ....ville liksom ikke ut av flyet ..hehe
men hoppe måtte jeg
eller når jeg sloss med en gal ,sterk mann, som ville ta med seg barna mine
Vi sloss så blodet sprutet , til politiet kom en time senere
mitt livs viktigste kamp
Jeg vant
GjenopprettetMedlem
Når jeg hadde fått presset igjennom avtale om psykisk utredning (Second Opinion) og oppnådd aksept for at jeg ikke bare skulle "ryddes av skrivebordet".
Jeg har fortsatt "dotter" i ørene, men de er blir svakere for hver dag som går
Omprogrammering pågår!
http://uk.youtube.com/watch?v=-298ScA7NTE

ceno
Anonymous
Jeg tar hatten av for det dere forteller.
Anonymous
6000 mennesker, polske mennesker, som hyler og skriker, vi på scenen, ville, levende, ild, jord, luft og vann.