Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Under
Meny på hiuuhuuuuhuuh(plystre plystre plystre)siden har det dukket opp en link til ->
Sjamankatalogen - Hva er Sjamankatalogen?
GjenopprettetMedlem
..... og hva er hivesiden??????
GjenopprettetMedlem
Ja det lure sannelig æ å på nuh!!!

Hmmm... kanskje mente æ hovedsiden (som i forsiden til sjamansonen) kem veit
Næh

No e den linken pinade borte

kanskje æ ikkje va heilt våken i mårrest - hmmm e det nån drømmetydera som kan gi meg nån oppklarende ord?
Herreminhatt

ceno

GjenopprettetMedlem
Kanskje er du "synsk" og det dukker opp en sjamankatalog en vakker dag? Det er slett ikke så verst at du er opptatt av sjamanismen selv når du er trøtt om morran!
Eller kanskje har det vært der og blitt fjerna?
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Njæææ... "synsk" veit æ no ikkje men - æ har no sedd førr mæ ett og ainna, og tel tider føle æ mæ no ganske så klarsynt over en skvett kruttsterk mårrakaffe og da kan æ jo bli litt "sja-manisk" æ åsså
Trur nok linken va der i et trommelomsk øyeblikk og blei fjerna for æ klikka mæ inn i denne sjamankatalogen og der var det like tomt som i blikket mett da æ skulle se etter den i ettermiddag - uansett tar æ mæ ei teskjei natron og "heve" mæ over dette uforklarlige fenomen

(flytende natron)
Mvh
ceno nei - ikkje no, men no - Ja, ceno e den borte
Hei ceno e den der igjen
CENOBANDENO! Æ e blidd synsk

puh! Æ va et lite øyeblikk i tvil om det va mer enn honning i teen min og at æ va flydd på bærtur med tre bamser...
GjenopprettetMedlem
Men hvis du lurte på hvor sjamankatta låg hen, så er det her:
GjenopprettetMedlem
Sjaman katta låg under bordet
Varma sure giktbrøttne tær
Sjaman katta låg under ovnen
Malte, ho va mæ så kjær
Sjaman katta låg under månen
Så ho ikkje, men følte - ho va nær

ceno
GjenopprettetMedlem
Det var jo et sånt fint kattedikt at det må jeg skrive i sjamankatteloggen!
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Er det mulig å få vite hva sjamankatalogen er før jeg begynner å slå sprekker av nyskjerrighet?
på forhånd takk

GjenopprettetMedlem
Sorry, ceno....eneste jeg kan gjøre er å sende deg en kartong pakketeip.

GjenopprettetMedlem
Hehe "same shit new wrapping"

- har du tilfeldigvis en anbefaling på god tålmodighets-salve/krem også

GjenopprettetMedlem
Salve kan fåes mot kløe¨å svie i overlivet
den er effektiv,og koster også deretter.Kr 1300,- for en liten tube.
Ellers har vi gamle nummer av sjamankatalogen,med oversikt over tidligere tilbuds rariteter.
Som f.eks. en selvgående sjamantromme,med søte små opptrekkbare froskeansikt som kvekker under avspilling.
Eller hva med en samling av tørkede sjaman-planter,innsanket på diverse turer med sjamankatalogens venner?
Denne uken får vi inn en tørket sjaman som er funnet i godt behold,under en utgraving i Tyskland.
Han kan brukes til spåing av fremtiden,og til meditasjons-objekt på ferder til dødsriket.
Pris ligger på den nette sum av 450.000,- men da får en med redskapene han brukte i sin tid.
En liten kasteøks,en snor med skjell og kuler,en bunt med tørket tobakk,en børste med litt hår på,og en liten dokke
med menneske-ansikt.
(Ps.Det lønner seg å ikke røyke denne tobakken,som er svært tørr,og forårsaker en hostekule som kan vare opptil en uke i strekk.Vår medarbeider her på Katalogen,måtte stille sin nysgjerrighet,og hostet oh kremtet så mye etterpå at han måtte gå hjem å være.)
Akkurat nu driver jeg å rydder i Katalogen,så det er derfor du ikke alltid finner meg i menyen Ceno.
Jeg kopler den ut,når jeg er på ferie med hundene mine,eller går tur med kona til naboen.
Men du kan alltids sende en pm til meg,med forespørsler,så graver jeg fram det meste av gode saker.
Ha det fint så lenge.
Jens og co.

GjenopprettetMedlem
"cenobit":
Hehe "same shit new wrapping"
- har du tilfeldigvis en anbefaling på god tålmodighets-salve/krem også 
Nope, den er utsolgt!
Men jeg har en som er fiiin for å få tiden til å fly....

Anonymous
haha, dokker e nån bra tøvsekka

GjenopprettetMedlem
Virker som det er en slags søkelink...?

Anonymous
Vi lanserer NY og dårligere med BEDRE fortjeneste. med FANTASTISK MULIGHET for oss til å få DINE penger!
HEALER kattalogen. NÅ MED BLÅBÆR!
GjenopprettetMedlem
Blåbær!!
For å øke klarsynet!!
Jeg skjønner, prisen må være skyhøy.
Tenk at de tilbyr dette!