Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei alle sammen. endelig har jeg fatt mulighet for a besoke sjamansonen.
litt om meg:jeg jobber i full stilling som sjaman hos bjorneklanen og far opplaring av flere sjamaner,sa far de som har noe a sporre vil jeg gi ut tlf nr:89632515740. bruk gjerne sms. :biggrin: :biggrin:
Anonymous
God morgen til tuva! Det var sannelig hyggelige nyheter.
susy, som het masha i et tidligere soneliv, ønsker dimi og alle i bjørneklanen en strålende dag!
Anonymous
koselig å høre fra deg

masse kjærlighet til deg å bjørneklanen

hjerte klem fra bast
GjenopprettetMedlem
Det hørtes utrolig spennende ut å få være sammen med bjørneklanen! Og så er det jo et kompliment til deg fra deres side, at de synes at du er en dyktig sjaman, når får opplæring av dem!
Hvilken type spørsmål er det egentlig du snakker om her? Er det info om bjørneklanen? Sjamanisme? Åndelige tema? eller individuell healing og rådgiving?
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Hälsningar till er med kram från Sverige också!

GjenopprettetMedlem
Uh og uh og uh. Godt å høre til dere også.Alle spørsmål er gyldig.
GjenopprettetMedlem
Hei.
Har lest om deg, men aldri "trefft" deg! Har hørt bittelitt om bjørneklanen, kan ikke du fortelle meg mer, el sende meg en link omn dem? :eusa_pray:
Jeg er ny her og har lite erfaring med deres vei, men har jobba litt med naturenergier ellers, mest på Inka-måten.
Pia
GjenopprettetMedlem
Adyg -eeren er en sjamanorganisasjon i tuva som driver mest med healing i sin sjamankliniken,driver med forskjellige ritualer for de avdode og har mye med natur ander a gjore.
dems link kommer ut snart. for noen maneder siden en religeos forsker eller proffesor har gjort en grundig forskning i tuvinsk sjamanisme og lovde a legge det ut pa nettet.