Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
skulle til legen plusselig sitter mamma å kjører hun har mistet fulstendig styringa,prøver å få kontakt helt umulig reagerer ikke jeg sitter i baksetet i en bil i full fart tenker skal jeg hoppe ut det kan jeg jo ikke så er det ingen bak rattet klatrer over kommer fram ser en teip på bilen begynner å dra til slutt står jeg med en stor teipball inni en forettning med masse gjenstander blir overasket når to damer skal åpne butikken når de slår på lyset går ut jeg hadde jo ikke noe der å gjøre føltes ekkelt, går inn på venterommet på legekontoret mye folk masse gjennstander å rot å ting  plusselig er skoa mine borte leter å leter finner dem ikke i rotet,så sitter det et par der med fotoalbum jeg spør kan jeg se hun svarer selvsagt mannen sier litt betenkt det er et veldig persjonelig bilde der men det er greit,jeg sier det kan jeg finne å tar albumet mellom hendene å slår opp akkurat det bilde av han naken,så sier en annen det fant du men skoa dine finner du ikke jeg leter videre finner et par støvler som jeg tar på er alt for små,ser en saks holder på å ta den,men tenker den er jo ikke min så det kan jeg ikke, plusselig ser jeg katten min sier hei sussi hva gjør du her jenta mi hun koser seg inn til bena mine,så ringer vekkeklokka, er det noen her som har noen tanker om drømmen pleier å sanndrømme men dette gjelder meg selv,det føles vanskelig å se alt er jo bare rot,glad hvis noen tar seg tid til å svare hva de tenker om dette jeg har jo ikke sko lenger  :biggrin: glad for alle tanker dere kan komme med klem bast  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei bast.

No vet jeg ikke hvor gammel du er og om din mor har mye kontroll eller styring over deg.
Siden din mor mistet styringen og du tok over, ser det ut til at din mor ikke skal ha mer styring over deg lenger.
Bilen representerer deg selv, retning, styring og kontroll, og du kom fra baksetet og over i førersetet.
Dermed to du selv over kontrollen, styringen og retningen.

Teip har jo lim på baksiden, og det kan antyde at det kan gå tregt med deg i tider, og du laget den til en ball.
Har det lett for å balle seg opp ting hos deg? Det å få gjort unna ting før de hoper seg opp, ”det baller på seg”.

Det ser ut til at du ikke liker å ha mye lys og folk rundt deg, du rømte unna når damene slo på lyset.
Du mistet skoene det vil si du miste fotfeste, du fant noen støvler men de var for trange så du famler litt etter fotfeste.

Fotoalbum har jo bilder og bilder er over ting som er skjedd, så kanskje du skal se litt på fortiden?
Nakenhet forbindes med seksualitet, og seksualitet er et positivt symbol på vekst og utvikling.

Katt er symbol på frihet, selvstendighet og uavhengighet.
Når katten din kom inn i drømmen din peker din høyere bevissthet på at du skal se på din egen evne til å stå fritt,
selvstendig og uavhengig i verden.
Vi har lett for å sosialisere oss under Janteloven og den sosiale bevissthet, som ikke gir mye plass til å utfolde sin individualitet.
De sider i deg selv som du undertrykker står katten for.

Håper dette ga deg noen svar.

Klem fra
Samin

( Ps: Det var ikke lett å følge tråden i teksten din. Du kunne godt brukt mer komma, punktum
og avsnitt i innlegget)
Anonymous
Jeg tror at kanskje grunnen til at du drømmer så rotete er fordi du har mye energi som enten er undertrykket eller ikke finner riktige kanaler å gå gjennom. Du skal til legen, det kan si du vil et sted hvor du kan få helbredelse, eller du forstår du trenger helbredelse, men du styrer ikke bilen din selv, moren din gjør det, og det kan være noe i ditt ubevisste som er nær deg og har mye å si for deg, moren din er jo en som har oppdratt deg og hatt omsorg for deg som barn. Du får styring, og teipen blir en rundt ball, noe som er en helhet og kanskje noe åndelig? En butikk er jo et sted vi kan hente ting vi trenger, vi kan kjøpe noe. to damer, en slags dobbelthet? noe blir synlig som du kanskje ikke helt liker? skoene dine blir borte. vi har jo utrykk som "å gå i en annens sko", "sko seg på bekostning av" askepotts sko, ovs. det finnes også et eventyr hvor en jente tok på seg røde sko som tvang henne til å danse til hun døde, ovs. Vi er godt eller dårlig skodd. Hestesko som bringer lykke, ovs. Du tar på støvler som er for små, kanskje du undervurderer deg selv? skal ut i regnet? et vannelement. Fotografier kan være minner, bilder tatt ut av virkeligheten og gjemt på, han er naken og det er kanskje en avsløring på et hvis. En saks kan feks. klippe over en forbindelse, eller klippe hull i noe. Katt kan være instinkter, seksualitet, ovs. hun smyger seg inntil de bena du kanskje ikke har sko på?..  :wub:
Anonymous
Hei samin  :biggrin:
takk for insikten du har jeg forstår det bedere nå  :biggrin: dette ser ut som fortid-nåtid-fremtid i et.du kunne ikke få hjelpet meg bedre til å se dette,tusen takk ballen har begynt å rulle  :wub: klem bast
Anonymous
hei nebula  :biggrin:
takk for ditt svar,det som ga meg mest av din tydning var skoene/støvlene i drømmen for det satt jeg å tenkte på alt er på plass nå  :biggrin:
dette viste seg å være en kanalisering fra jeg var barn til min ungdom på 42 år  :lol: skoenes betydning var døden begynnelse på et nytt liv i det gamle, hele livet mitt i en drøm,takk til dere to for god hjelp til å få meg til å se  :eusa_dance:
klem bast
GjenopprettetMedlem
Hei igjen bast  :wub:

Flott at du fikk en del på plass.
Bare hyggelig å kunne hjelpe  :eusa_dance:

Klem fra
Samin  :wub:
Anonymous
takker til deg for veldig god tydning,det satte igang prosessen så jeg fikk alt på plass  :eusa_dance:
veldig glad for din støtte her,utrolig bra, glad du svarte meg,
kan ikke få takket nokk  :respect:
når det gjelder min skriving å mellom rom komma- punktum skal jeg prøve å gjøre det bedere  :biggrin:
ikke så flink her, takker gud for at det finnes flere former for intligens  :lol:
klem fra bast  :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk deg selv for at du er den du er  :respect:

Det gleder mitt hjerte at du fikk utbytte av svaret mitt  :wub:

Du må skrive som du vil, jeg skal nok klare å tyde det.
Men du vet i denne verden er vi avhengig av å forstå og bli forstått  :P
Og vi blir for det meste missforstått hele tiden... Slik er det bare..

Klem fra Samin  :wub:
Bing [Bot]
Så fin og gaverik drøm! Du har fått mange gode svar, jeg henger meg på at du kanskje undervurderer deg selv og dine evner. Sko og føtter har også med rot-chakra å gjøre. Kanskje det er nå du er klar for nye sko, en endring i rot-chakra området kan være f.eks å finne en ny måte å innrette seg på i det materielle, kanskje kunne leve av å gjøre det som er din drøm. På et punkt i min prosess , det var da jeg bestemte meg for å satse på å gjøre det jeg drømte om til virkelighet, gikk jeg hen og kjøpte meg noen fine sko, i rødt og sort, litt røffe, med hæl som laget lyd der jeg kom gående... Og jeg kunne si til meg selv: Her kommer jeg, med skoene mine og drømmene mine.
:wub:
Anonymous
du har rett igjen samin,
er det noen som har blitt misforstått mye i livet er det meg,forde jeg sier mange ganger halparten av det jeg tenker,har hatt det med å si halve setninger,forde jeg har trodd at såpass må jo folk forstå selv, levd litt i mitt eget hode kan mann si,har blitt litt bedere med årene da,
hilsen en vannmann.

hei tiril jeg har kjøpt meg skikkelig stilige sko i bronse/gull ikke noe problemer med beintøyet her ingen a4  alt fra friker,indianer,dame klovn jeg er bare meg selv på alle plan  samtidig som jeg er barn å voksen på en gang livet er jo spennende det er for kort til å ikke leve det fritt å leve livet,samtidig til tider gjør jeg som bjørnen går i hi.mange sier til meg skulle ønske jeg var så fri som deg,med de ord låser det seg for meg for jeg er bare meg,hva andre ser, ser jeg ikke selv da blir jeg låst å sitter fast.går fulstendig i null energi,vill kalle det en form for apati,den er farlig,må slite meg ut igjen er klar over dette med rot-shakra men jeg vet jeg er godt jordet å mitt arbeide i energien går det greit med,men egenutviklingen vil fortsette å fortsette det vanskligste er jo å jobbe med seg selv,samtidig som det viktigste bast