Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
dette e leste på nettet nå gjør meg litt irritert, ikke det at e tror folk kan ta skade av det men direkte fordi jeg mener det er galt, alle har vel hørt om åndenes makt. nå sier de det skal komme et nytt program kalt jakten på den 6 sans, se link lengre nede.
det synes e er utrolig dumt, tviler ikke på synske evner og slikt, tror veldig sterkt på det.

men problemet er jo at dette å bli "norgesmester" i klarsynthet er det største våset e har hørt, menn og kvinner med slike krefter burde egentlig holde seg for god til å oppsøke slike program med hensyn til egen vinning, våre "krefter" bør brukes til felleskapets vinning, ikke en dum tittel.
og bare så dere ikke misforstår så synes jeg åndenes makt er et helt greit program.
http://www.kjendis.no/2007/11/04/517181.htmlpsbot [Picsearch]
Æ syns også det e tull.........
GjenopprettetMedlem
Må jo være fint for fellesskapet å se hva slags gode krefter de kan kontakte hvis de trenger hjelp...for det blir jo en slags reklame for de som deltar dette...
Så håper jeg det finnes folk med reelle evner som ikke synes dette er for dumt og melder seg på ...ellers vil fellesskapet sitte der med skjegget i postkassa den dagen "norgesmesteren" ikke klarte å hjelpe dem likevel. Og de synske vil bli enda mer utskjelt som svaksynte.

GjenopprettetMedlem
I utgangspunktet syns jeg også dette er unødvendig, men du har et poeng der, Inger Lise. Ikke lett, det der.
Jeg har alltid tvilt på at det går an å bevise noe av dette, selv om jeg tror på det. Tenker som så at dette tilhører en annen dimensjon som ikke kan måles utifra kritereier i den fysiske dimensjonen. Men kanskje jeg tar feil.
GjenopprettetMedlem
Synes det er innmari tøft gjordt å melde seg på noe sånt, jeg.

Å ha slik selvtilitt må være fantastisk, enten den er begrunnet eller bare et oppblåst ego. Virker som TVNorge ønsker å bevise at disse tingene finnes, og det må jo våre kjempefint? Det å ha en hel TV-kanal på "vår side" er bra synes jeg. Selv om vinklingen på programmene sikkert kunne vært mindre konkuransepreget og pengeorientert.
TVN legger tydeligvis stor vekt på å sile ut de som ikke ser. Alle de 10 som deltar vil helt sikkert være med på å overbevise mange skeptikere.
Ville tro at det er flere herfra som har meldt seg på? Eller som ihvertfall burde det....
Tasse
GjenopprettetMedlem
hehe..dere har så mange gode poeng at jeg nesten blir flau av det e skrev mens e leser det dere skriver... hehe
men står nå allikevel fast på mitt synspunkt selv om e har gitt litt etter, kan kanskje være sundt med et slikt program. men allikevel mener jeg at har man slike krefter burde man ikke trenge noen tittel, synes e ser det for meg... * 2020: NM i klarsynthet. * hehe

GjenopprettetMedlem
"tigerseye":
og bare så dere ikke misforstår så synes jeg åndenes makt er et helt greit program.
Det synes ikke Eva Ramm, som anbefales i en annen tråd du startet. Se den nederste linken i mitt innlegg:
http://sjaman.com/component/option,com_ ... 6#msg67396GjenopprettetMedlem
hehe..det ser e. men alle får jo selvsagt lov til å ha forskjellige meninger