Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Sitter nå og ser på  60Minuts. Fikk en ide!
Hva om vi bruker denne linken till å prate om nyhetsbildet? Uten dikt?

Så akkurat hvordan birøktere i USA påvikkes av klimaet. Det skremte meg.

Hva med å prøve sarlighet her på forumet?

Vi vet alle at vi går mot en ny tidsalder. La oss være sterke sammen! Istedet for alt dette pjattet. Javel. det er godt å ha hverandre. Hvem av der er forberedt på at det kommer en kamp, en krig! Vis litt ære for hvem dere sier at dere at der. Sjamansonen burde vare et æresbegrep. ikke en sutteklut!

Ikke slett fler av komentarer til meg! (You know who!) Vær tøff med meg! Hvis du vil det samme samme som meg, da.........

Tasse
GjenopprettetMedlem
"Tasse":

Vi vet alle at vi går mot en ny tidsalder. La oss være sterke sammen! Istedet for alt dette pjattet. Javel. det er godt å ha hverandre. Hvem av der er forberedt på at det kommer en kamp, en krig! Vis litt ære for hvem dere sier at dere at der. Sjamansonen burde vare et æresbegrep. ikke en sutteklut!

enig!

Det skal mye til for at det ikke blir store konflikter i verdenen før det blir bedre...

Når det gjelder sjamansonen får vi håpe at suttekluten bare er en del av dens barndom, og at den vokser den av seg etter hvert..!!

jim..
Anonymous
joda, ren  klima og ren verden er såvel bra... men kan det bli rent med  at det legges til klimaavgifter (piggdekkavgift, flyavgift o.s.v.), blir
klimaet RENERE og ikke snakk om samvittigheten når vi betaler, og etterpå suser vi avgarde med piggdekkene på,? de pester vel like mye om vi betaler avgiften eller ikke? nei, vi må ikke være naive og begynne av feil ende! men, sukk og sukk, vi vanlige jordens slitere har vel ikke så mye å si( jeg bruker faktisk veske, sydd av kaffeposer når jeg handler, vet fan om d hjelpe til noe)og sutteklute kan du være sjøl, Tasse, og dikt skriver æ uansett, det er min måte å skrive( diskutere) på, du har din måte...så er det sagt :l

( hmm, tror jeg var kanskje litt på feilspor?)
men hvis du bare mente  krig og ( katastrofer) så har de alltid eksistert og kommer til å gjøre det, vi mennesker klarer visst aldri bli enige hva som er best for oss alle ::)
AdsBot [Google]
"Tasse":

Sitter nå og ser på  60Minuts. Fikk en ide!
Hva om vi bruker denne linken till å prate om nyhetsbildet? Uten dikt?

Så akkurat hvordan birøktere i USA påvikkes av klimaet. Det skremte meg.

Jeg synes også det er et ansvar å forberede seg til omveltningene, og være bevisst i sine valg.
Under "Sjamaner og økologi" ligger det også en del innlegg som omhandler disse temaene.

Jeg så ikke programmet du nevnte her, men handlet det om at biene blir færre?
GjenopprettetMedlem
om det kommer en krig eller uansett hva som kommer, så er vi forberedt.Ikke sånn i panikk med at vi har hamstret hermetikk osv. Men vi klarer det. Krisen kommer for de som lever mellom puter og luller seg inn i drømmer. Vi som er ute i galskapen hver natt og vet hva som skjer med verden, vil nok være mer forberedt. Naturen har sine egne metoder. Når den store krisen kommer, er det de som er fattige i dag som vil overleve. De som er vant til å lete fram maten hver dag. Som kan overlevelsesteknikkene, og som har lært å ta vare på hverandre. Det er ofte slik at de som ser ut som de er de svakeste, er de sterkeste når endringer skjer. Vi som er rike og som lever i hus med strøm vil kanskje få det værre. Kanskje stryker vi med, eller kanskje må også vi kjapt lære å ta vare på hverandre. Men å gå rundt å være redd for en krig, det gidder jeg ikke. Om man dør, så klarer man det og. Da er det en del av veien mot jordens helbredelse.

Vi mennesker, vi er parasitter på jordens overflate. Vi burde avlære oss med det.
Anonymous
Avlære vår mennesklighet?

Nei takke meg til blodsmak i munnen og digg sex.

Men tillære oss respekt for naturen og våkenhet burde vi.
GjenopprettetMedlem
Jeg syns nyhetsbildet alltid har vært preget av angst å panikk
og jeg blir dårlig av de dårlige nervene til de som snakker eller leser om dårlige nyheter.
Det er alltid noen som skal skremme oss,jeg er så grundig lei av dette,gidder ikke leve i konstant frykt for det neste grusomme
de har på programmet.
Jeg aner dette tidspresset,som ellers i media,mange dårlige nyheter på kortest muli tid,en sitter der å fiser i stolen,når det er slutt.
Hvorfor har verden så dårlig tid,hva er det som må skyndes på,tenker jeg ofte,men prøver å være kjekk.
Ellers syns jeg du Tasse har mye spennende på lager,keep it coming.
:wub: