Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I tåkedisen
ble hun borte?
Ute av syne...,
ute av sinn?

Sjamanveien
skimrer rosaaktig
gjennom tåkedisen
sjamansonen er ikke glemt
om enn... ute av syne
for sjeldent logger tåkedisen seg inn i nettet

Ville vinke hei til alle
for dere er ikke glemt

og når tåkedisen så, sjeldent, men jevnlig, logger seg inn i sjamansonen
blir det mye å lese
og lite tid til å formidle

Jeg er lei for det, men slik er det i skyggelandet bak tåkedisen no for tiden. Netttilgangen er lite tilgjengelig.

Jeg har vært på sjamansamling i virkeligheten og sjamanveien er tydelig i tåkens midte alle dager i tåkedisen liv.
I naturen, i tegninger, i drømmeliv, i levd liv.

Jeg titter altså inn inneimellom og håper dere tilgir meg mine manglende bidrag og sender meg noen gode tanker på sjamanveien likevel, for jeg trenger det, at dere husker meg, om enn bare noen få tanker av og til.

Dette fordi skogene tåkedisen går igjennom dessverre er tynget av sterke og destruktive stormer helt utenfor tåkedisens kontroll. Av og til blåser stormene tåkedisen nesten helt bort, men vanndis er heldigvis sterk i beveglighet og livsgleden jubler tross stormenes stadig økende styrke.

Om dere kunne be stormen stilne? Eller aller helst at stormen forvandler seg til mild og godgjørende bris. Mine bønner er tilsynelatende ikke tilstrekkelige. Godt er det at sjamanveien, gudene og kraftdyrene følger meg gjennom de nevnte stormfylte landskap.

Jeg håper på et senere tidspunkt å kunne bidra mer, men for nå vil dere se nicket mitt her uten at jeg sier så mye. Dere er, som nevnt, i tankene mine også når tåkedisen besøker andre skoger.

Godvibb til alle sonefolk
fra en,
som gjennom vindføyk og regn
ser fyrlyset i det fjerne
I retning det går tåkedisens sjamanvei.

Jeg ønsker dere alle godt. Sjamansonen og sjamanveien er deres og min felles vei.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Fyrlykten lyser veien
min kjære venn.
vi rydder veien sammen
gjennom sno og regn.
Og ser lyset i det fjerne
komme nærmere og nærmere.

Du er i mine tanker
kjære venn
du er ikke glemt.

Klem fra RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for et varmende svar Rita. Jeg husker deg som en engel med mye myk varme og omsorg å gi fra den tiden jeg kunne være aktiv her. Jeg stoler på det jeg, Rita at gudene er med meg og mine på veien og at de har en mening med alt. Også med stormene (mennesker rundt meg som dyrker selvdestruksjonen svært aktivt). Det virker meningsløst... vi har et liv og vi bør ta vare på det. Jeg håper stormen snur snart.. men en mening er det nok med det uansett. Gudenes vilje er uransakelige.

Jeg møtte forøvrig en ulvemor svært lik den du har ved din side på bilde på en reise jeg var på nettopp. Det er en kraft jeg trenger nå. Jeg er noe usikker på hva ulvemoren symboliserer, utenom at hun er et flokkdyr og at jeg trenger kraften når jeg oppsøker flokken etter eremitttilværelse... hmmm...?

Takk for at du vil ha meg i tankene Rita  :wub: Fyrlykten lyser sterkt gjennom mørket.
Anonymous
"Tåkedis":

Jeg titter altså inn inneimellom og håper dere tilgir meg mine manglende bidrag og sender meg noen gode tanker på sjamanveien likevel, for jeg trenger det, at dere husker meg, om enn bare noen få tanker av og til.

For det første er der ingenting å tilgi -

og for det andre tenker jeg på deg innimellom, spør meg hvordan det står til med "nomadetilværelsen" (husker du?) og boksamlingen som følger deg over alt.
Senest idag leste jeg innlegene dine i tråden "The Nature of Spirits" om igjen!

Måtte storm bli til bris,
take care, tåkedis!
GjenopprettetMedlem
Du er ikke glemt, du er savnet og jeg ønsker deg hjertelig velkommen tilbake den dagen du føler for det. :wub:

Måtte stormene du er i, mildne snart, og lyset skinne enda sterkere gjennom tåkedisen.

May the force be with you!
GjenopprettetMedlem
Du er ikke glemt nei! Og ta den tiden du trenger! Vi er her vi!  :)
GjenopprettetMedlem
Takk for fine svar  :w00t:

Joda; Susy, nomadetilværelsen fortsetter om enn jeg har vært mye mer mellom mennesker denne høsten. For rart er det hvordan man kan forholde seg til folk man møter uten at man egentlig forholder seg til dem, eller de til deg, annet enn møtet der og da. Det er ikke så farlig for stillheten i det enestående er fin for kommunikasjon med energiene. Blir fort litt lei av masse folk også når det er slik at relasjonene aldri blir dype, men kun overflatiske. Så da er det godt å svirre en skogstur slik jeg gjorde idag. Jeg sanket stearinlys i teltet til munken og ellers så jeg to ugler  :innocent2: Fin opplevelse.
Er lei for det Lazy, men får ikke tilgang til nettet nok til å holde oppe kommunikasjonen. Men det er fint å være litt savnet da  :D Du hjalp meg mye i vår. Håper du har det bra.

Og Silva.. håper du holder på med dyreleksikonet.... ?

Ha det bra til neste gang jeg titter innom.

Sjamanhilsen fra Tåkedisen