Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg ønsker fred i verden. Jeg ble trist i dag når jeg hørte om terroraksjonen i London i dag.
Det skjer så mye vold og krig rundt i verden, og man føler seg usikker og engstelig. Det er mange rundt meg som føler dette, og det er de som ikke vil høre på nyhetene på grunn av alt som skjer.
Hvordan skal man kunne få fred i verden??? Hvorfor skal det være krig? Det er så mye hat og uenighet.
Jeg ønsker meg en kjærlighetsfylt verden,

der alle respekterer hverandre, der alle har kjærlighet til alle, der alle er vennlige og snille mot hverandre. Er dette mulig?
Et hjertesukk fra Kolibri
GjenopprettetMedlem
Hei Kolibri
Kan bare slutte meg til hjertesukket, og håpe at verden en dag vil bli et godt sted å være for alle.
Hilsen alabast
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kolibri
Vi er mange der gerne vil leve i fred, så et godt sted at starte er med os selv... Kan vi leve i fred? Kan vi lade være med at skændes, og derved måske ikke tilgive den anden part / veninde, mand eller familie?
Det er mange gange der, det hele starter.. hat og uenighed...

Det bør vi nok huske næste gang vi kommer i den situation

Og finde en løsning på vores problem, som kommer alle til gode..

Også selv om det kan være svært. Men på den måde kan vi være med til at forandre verden, så den bliver et bedre sted for alle...
Jeg sender lys for alle de mennesker der i hele verden mister nogle de holder af....
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Hvorfor finnes det
så mye hat i
ens hjerte
at den aldri
kan glemme livets smerte?
Og lære å tilgi,
begynne på nytt.
Ikke vent til livet er slutt,,,,,
Anonymous
Hei shamanen

skulle ha tatt ut et sitat, men hmpf får det aldri til.

Ja jeg er enig i at man kanskje bør begynne med en selv. Det kan sannelig være vanskelig å tilgi, og ikke å hate noen.
Men det går ann, men det kan være en lang prosess.
Jeg er også med på å sende lys til de som har mistet noen, og et ønske om fred i verden.
GjenopprettetMedlem
Min bønn om beskyttelse gjøres herved om til å gjelde vår vesle planet:
"La vår jord bade i den guddommelige ånds evige lys og for all tid være bekyttet mot ondskap".
Takk. Takk. Takk.
Klem til alle.
kariw
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kolibri
Det er flott man arbejder med sig selv, og så kan man ikke gøre det bedsre, end man prøver på.
Det kan være en livs lang process, men bare det man gør det.... WOW
Så skal det nok lykkes i længden...
Hilsen Shamanen

Francis [Bot]
Tror det viktigste en kan gjøre er å starte med seg selv...