Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei

i går kveld da jeg mediterte, kjente jeg et isgufs på min høyre side. Jeg ble helt kald på den siden, og jeg fikk prikkende fornemmelser. jeg fikk først det isgufset på hånden, også spredte det seg.
Er det noen som har en formening om hva det kan være?
GjenopprettetMedlem
Hei Kolibri
Har selv opplevd det samme flere ganger, både i meditasjoner, i reiser og under healinger. Har opplevd at det kan være litt forskjellige ting som er årsaken, som gammel, størknet energi, negativ energi (mange vil si det er samme sak), men også energi som er motsatt av hva som er tilstede fra før. Finnes sikkert flere grunner til at energi oppleves som kald også. Man må vel egentlig kjenne litt på det selv for å finne det ut.
Hilsen alabast

Anonymous
Hei alabast

Takk for svar. jeg opplevde det en 2-3 ganger, så ga det seg. kanskje det var noe negativ energi som satt der.
GjenopprettetMedlem
Hei Kolibri
Det er mulig, og at du jobbet med det under meditasjonen(e) og fikk forløst det. Uansett er det lærerikt å kjenne på det, hva det kan være som forårsaker det.
Hilsen alabast

GjenopprettetMedlem
Det kan også være healing-energier. Noen ganger kan det kjennes som varme, andre ganger som kulde, også som vind, prikking, trykk og elektrisitet - og jeg har til og med opplevd at healingenergi kjennes ut som bobler som sprekker. Dette er jo mine tanker. Kanskje du har svaret selv.
Har du selv noen flere tanker om dette nå, enn da du skrev innlegget?
mvh stridshjelp
Anonymous
Hei stridshjelp

ja, det er jo også en tanke. i går fikk jeg en veldig varme i føttene da jeg mediterte, det kjentes ut som healing energi.
Det som slår meg når det gjelder den kulden, er at det ikke var balanse. Jeg fikk liksom ikke den høyre siden helt med meg, jeg hadde også store problemer med å konsentrere meg under meditasjonen(jeg lytter på et opptak av en meditasjon).