Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
...

På denne veien fant jeg - for få uker siden - denne sonen. En velsignelse. Jeg hilser til dere alle og takker dere for at dere er med på å gjøre akkurat denne sonen mulig.

...
GjenopprettetMedlem
Jeg gleder meg på dine vegne! Du er på en spennende reise. Du har et stort hjerte som vil bringe deg dit du ønsker. Det føler jeg meg sikker på. Ønsker deg masse lykke til. :icon_biggrin:

Maxius.
GjenopprettetMedlem
Spennende lesning. Det virker som du har valgt rett vei...  :biggrin:

Velkommen til sonen, Blondie!  :biggrin:
Anonymous
Takk for at du deler av ditt liv  :biggrin: Min første bok var også med Alberto Villoldo shaman-healer-vismann,husker jeg ikke feil, var det beskrevet hvordan man går igjennom tunnellen deilig å ligge å sveve å se bakken under seg,har en følelse at denne boken er veldig spesiell ,husker ikke så mye av den,den bare datt i fanget på meg der å da for flere år siden det er den eneste boken jeg har lest om tema shamanismen  :w00t: ,jeg har tenkt å kjøpe den å lese den igjen,en god bok kan leses flere ganger er mitt ord som skjelden leser bøker  :lol:  :wub:
urter naturens medisin  :respect:  er din lidenskap gratulerer med at du har finni det som er riktig for deg Hexedoktor  :wub:  klem bast
GjenopprettetMedlem
Dette var spennende lesning! Så full av livsenergi og visdom. Velkommen til deg, Blondie, og lykke til på din vei videre.  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Åhh, vilken härlig berättelse och vilken glädje att ha kommit på rätt väg (även om den inte alltid är så lätt).
Lycka till!
GjenopprettetMedlem
"Blondie":

Ifjor sommer tatoverte jeg det samiske tegnet for hexedoktor på ankelen - så jeg er på vei...

Hvordan ser det tegnet ut?

For øvrig en interessant historie du forteller ...
GjenopprettetMedlem
Hei & godmorgen!

Tusen takk for gode tilbakemeldinger på min lille historie.

Jeg skal prøve å forklare hvordan tegnet ser ut - Det er et lite plusstegn + med en stor X over - og i endene på X'n er en liten sirkel - d.v.s. fire sirkler totalt. Det finnes sikkert en oversikt et sted over tegnene - Jeg fikk i sin tid et par ark med diverse tegn fra ekteparet som står på torvet i Tromsø og selger samisk håndverk. Jeg har brukt noen av tegnene til forskjellige ting - bl.a. sydd et par utvalgte tegn på trommevesken og også gjort det samme på noen enkle hvite gardiner - veldig effektfullt.

Tatoveringen på ankelen forresten - jeg var i tvil på et vis før jeg gjorde det - har sånn respekt for dette at det nesten slår gale veien noenganger, men hoppet i det tilslutt. Det som ble morsomt er at det var overhodet ingen form for smerte forbundet med hverken å gjøre det eller etterpå - merket det ikke. Da jeg senere fortalte dette til han som tatoverte meg sa han; "det er jo ikke noe rart - det er jo et magisk tegn".

Og ellers kjære sonevenner - kan jeg fortelle at jeg er så velsignet at jeg p.t. bor nesten i vannkanten i indre Oslofjord. Akkurat nå skimter jeg Inti i horisonten - det blir en fin dag.

Jeg hilser Inti og ønsker dere en god dag.

Blondie... c",)
GjenopprettetMedlem
Tusen takk! Det gleder meg å lese om slike opplevelser.
Klem.
GjenopprettetMedlem
Det varmer godt i hjertet og er godt og lese sånn fine opplevelser..

Utrolig fint skrevet og delt med oss. Takk..
Jeg har lest Villoldo boka selv jeg, han har vel 2-3 bøker til tror jeg. Og leser nå "vinden er min mor" av indianeren Bear heart, en herlig medisinmann(sjaman fra nord amerika) anbefales på det sterkeste.. herlig bok :wub:

Du har nå veien åpen for deg, stå på og kos deg, nytt livet, det er herlig.

Jeg har alltid lurt på en internett side eller bok, der det står symboler og tegn og forklarelsen på de. Som det hexedoktor merket.
Kan noen hjelpe med det??

klem og  :wub: til dere alle.
fra hans

Husk og huske