Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har nettopp kommet hjem fra Wales etter å ha vært med ei venninne til behandling for ME hos Amir Norris; The lightningprosess..
Siste dagen skjedde noe rart. Jeg satt ute i bilen og venta på henne mens hun var inne til en siste samtale. En liten rødstrupe satte seg på speilet og kikka på meg. Heldigvis fikk jeg tatt bilde. Etter ei stund fløy det til det andre speilet og like etterpå ble den borte ei stund før den igjen kom å satte seg på speilet nær meg.
Da min venninne kom ut etter endt samtale, kunne hun fortelle at mens hun pratet med Amir Norris så var det en rødstrupe som satte seg på vindussprossene og titta inn i rommet.
Er det noen som kan hjelpe meg å tolke dette, eller er det bare en tilfeldighet???

[/img]
📎 R
GjenopprettetMedlem
kanskje den ville si deg noe?
GjenopprettetMedlem
Tror nok den ville si oss begge noe, men hva??  Hmm...
Iflg legenden så fikk jo rødstrupa rødfargen sin av en blodsdråpe fra Jesus da han hang på korset... Men jeg er så "blind" at jeg ikke greier å se/forstå hva dette betyr for meg.....  :eusa_doh:
Anonymous
ingenting er tilfeldighet hva sier ditt hjerte  :wub: