Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Skal være det for ei jente i Panama som heter Ashley. Hun er 6 år gammel. Og for et nydelig bilde av henne! Hjertet mitt ble så glad når jeg ser hvem jeg skal gi hjelp til ang økonomi
Noen andre som er med liknende faddergreier eller har vært?
Det er så godt å føle at en kan bidra med noe og hjelpe andre og spesielt barn - som er vår fremtid. Blir så glad inni meg for å si det rett ut og rørt
Jeg har blitt FAR for første gang...jippi...

Nesten da...føles som en reservepappa fra en annen verdensdel..

Yahoo Slurp [Bot]
Hej David
Et
STORT TILLYKKE med dit fadderskab, håber I en dag vil mødes.
Når en fattig person dør af sult, så er det ikke fordi Gud ikke tog sig af personen, men fordi du og jeg ikke gav den person hvad han eller hun behøvede.
Et flot gestus at vil hjælpe andre økonomisk så de ikke mangler det de behøver....
Håber dette inspirerer andre til at tænke over at gøre noget lignende...
Hilsen Shamanen

Anonymous
Hei David

Så fint at du ble fadder

Gratulerer med ditt fadderbarn. Jeg er sos barneby fadder. Jeg ble det for noen år siden, jeg var langt nede økonomisk, men valgte alikevel å bli fadder i den tiden og jeg har aldri angret. Jeg får ofte brev og bilder i fra den barnebyen, som er i Skopje i Makedonia.

Jeg vurderer om jeg skal bli fadder til et barn også.
Ja, det er givende å gi, og de trenger det så sårt.
GjenopprettetMedlem
Gratulerer David
Vet åssen det føles! Har fire egne barn, men da jeg ble fadder for en gutt på 13 år fra Benin, var det nesten som jeg hadde fått en sønn til

Ekstra stas er det når han sender kort! Håper å kunne besøke ham en gang, håper du også får den muligheten. Har også tenkt å bli fadder til en til når gutta er ferdige med barnehage (da har vi råd!).
Hilsen alabast

Anonymous
Hej,
Jeg er og har været sponsor til flere børn de sidste 20 år, og har oplevet glæden ved at gøre en forskel, når jeg ser hvor meget mit månedlige og ekstra bidrag
kan ikke blot forsøde men også foranledige indkøb af - det vi synes er - banale og naturlige madindkøb og husholdningsprodukter.
Det handler måske også om, at jeg hele mit liv har væert vant til vi i min familie var sponsorer for forskellige børn til de var færdiguddannet, så det er noget naturligt for mig, lige som at betale min husleje.
Pt. er jeg sponsor til den smukkeste pige på 6 år, som jeg går udfra jeg skal betale til, til hun er voksen og færdiguddannet..
Bedste hilsener
HUlekvinden :-)