Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle
Jeg har fået en gave fra en veninde, som har været i Holland. En fin kasse med forskellige stene (krystaller)

En for hvert chakra og en bjergkrystal...
Men hvad opdager vi

en af stenene mangler. den gule for solarplexus chakraet..... :whatthef:
Jeg har kun seddelen på Hollandsk, som ikke lige er det sprog jeg taler allemest
Nu vil jeg spørge om der er nogen der ved hvad denne sten(krystal) er eller måske har en lille en af dem de kan undværer, for jeg kan ikke bruge sættet før det er helt...
Navnet på krystallen jeg mangler er
"gele calciet" Håber der sidder en og læser dette og kan hjælpe mig
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Hallo - I'm back in business - sterkere enn før
Dette må være en gul calcitt Shawoman
Store Ulv
GjenopprettetMedlem
Hei
Enig med Lille Ulv. Det må være gul kalsitt.
Ellers så kan du bruke settet uten den gule. Enten kan du visualisere at den er der, eller du kan tegne et bilde av en og legge i esken. Kanskje ikke like mye futt i en tegning som i the real thing, men det funker til du får tak i kalsitten

Skader ihvertfall ikke å prøve..
Hilsen alabast

Anonymous
Hei shamanen.

Hadde jeg hatt en gul kalsitt, skulle jeg ha sendt den. Har faktisk aldri hørt om den stenen. Va og snoka litt på nettet, og den står for kjærlighet, harmoni, styrker kontakt med ens åndelige hjelpere, får frem det litt dumdristige i oss.
lilleulv

så koselig at du er tilbake.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle
Tak for jeres svar, det var dejligt og nu ved jeg den hedder gul kalsit på dansk
Så må jeg på jagt efter den
Hilsen shamanen

Anonymous
Hej Shamanen,
Jeg tror faktisk jeg har en gul calcit, fandt en del krystaller som havde forputtet sig, da jeg rensede dem forleden,
så husk mig på det næste gang vi ses.
Hulekvinden :-)
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Hulekvinden
Hvor er du bare så vidunderlig sød

Det vil glæde mig til
Hilsen Shamanen