GjenopprettetMedlem
Rød og gulfargen er mye bedre. Og så kom resten i logoen på plass, det hjalp masse.
Kan nok si meg enig med Aventura ang det grå!
Men jeg er faktsik fornøyd. Det viktigste er at det er oversiktlig og fint. Farge-smaken er jo som baken, delt i to!

GjenopprettetMedlem
"Magnus Vandremann":
"Bjørnedanser":
Husk at vi er rare merkelige morsomme hippier
Det her vil ikke jeg ha på meg!!!

Gudameg da, store tøffe mørkemannen!
Glad i deg!
Skal sende en delfin til deg jeg.
Avsendt nu.
GjenopprettetMedlem
Ja,no er spegelnevrona meir i godlage mht. farge og design.
Sida er meir lettlest,og bokstavane større(HURRA!)
Raud og gultonar minner om mystiske Tibet,og ærleg talt trur eg dei kan vere med å mane opp tempen på forumet,
særleg for dei av oss som er litt smålåtne og forsiktige..
Men sei meg,må "mest lest" vere med i det heile? Altet er jo som kjent flyktig og plastisk..
psbot [Picsearch]
det e jammen bra vi har noe å diskutere på sonen

GjenopprettetMedlem
Ikke sant
Keh har bedt om å få tilbakemeldinger fra sonefolket, og det får han

GjenopprettetMedlem
Om forsidedsignet: Jeg er bare et vanemenneske. Når jeg vender meg til dette, så blir det sikkert fint. Men akkurat nå i denne mellomliggende fasen er det smått uroligende, som når jeg må skifte mellom syltetøy og sjokoladepålegg på brødskiva. Men det går over og så er jeg glad igjen. Jeg bare savner bokklubben, hvor ble den av?
Når det gjelder hippier og dataproblemer, så foretok jeg en gang en åndeutdrivelse av laptopen. En eksorsisme av et glass vannånder.
GjenopprettetMedlem
Takk for bekreftende eksorsisme til Sommerskya
Og nu er siden ganske pen og oversiktlig blitt tenker jeg
klar og pen
GjenopprettetMedlem
Dette er en sjamanistisk øvelse.....gi slipp på det gamle for å gi plass til noe nytt...
"Sommersky":
Når det gjelder hippier og dataproblemer, så foretok jeg en gang en åndeutdrivelse av laptopen. En exorisme av et glass vannånder.
Auda....
Jeg måtte engang drive ut en gjeng kaffeånder!

GjenopprettetMedlem
Mhhmmmm, kom på da jeg og tastaturet hygget oss med kaffe og baylies.....Vi hadde det riktig så koselig! Og tastaturet formelig danset ordene ut på skjærmen!

GjenopprettetMedlem
Oi, jeg glemte at man må ha med slike

for at det skal bli oppfattet ironisk
sudo apt-get irony comments
Hvem trenger å være hippie når man har blåbær
Anonymous
"Bjørnedanser":
jepp, blåbær er tydeligvis nøkkelen
Anonymous
Til sammenligning, og for de vemodige, og som hjelpemiddel ved tidsreiser, og for de som ønsker å mimre:
http://216.239.59.104/search?q=cache:Et ... cd=1&gl=no
(du finner slikt ved å søke på google og så clicke på "hurtigbuffer")
Anonymous
"Passopp":
Og så er dette det med at man klassifiseres som "unregistered" når man skriver kommentarer til framsideartikler, og dermed ikke kan gå tilbake og rette/slette om det skulle være behov. Denne funksjonen skulle jeg rett og slett gjerne sett rettet opp! (Den virket da før i tiden, en del av tiden, av og til, husker jeg godt ... )
Ja, det kunne jeg også godt tenke meg.
Er det en sammenheng her med faktumet at noen (f.e. min ringe person) heller ikke får logget seg inn på chatten med brukernavnet sitt? Det kan virke som om nyere medlemmer har mindre problemer med det enn eldre.
Når man registrerer seg som gjest på chatten, synes ikke dette på forsiden, det kan være greit iblant - men andre pratelystne ser da ikke at det faktisk er liv der inne ...
"Aventura":
Men....
Den mørke grå og triste rullgardina.... med nyeste innlegg.... er lite tiltalende! 
Den sier til meg at gå heller å legg deg å sove... enn å lese i forumet..... 
Og den like grå og triste velkomsthilsnen, som står alt for langt ned på siden.....
Og jeg som liker de nye jordfargene særs godt ...
Og den skiftende gråtonen fra nesten svart til noe lysere.. er hverken opak eller trist, men innbydende for meg .. med den grønne eller lyse skriften. Liker omvendt-effekten: Lysere skrift på mørkere bakgrunn.
Bra at alle fargene er slik at de skifter intensiteten, det skaper rom, åpenhet, transparens ...
Kunne muligens være en ide å eksperimentere med forskjellige bakgrunnsfarger for artiklene. Er den nåværende kontrasten mellom skrifttype/bakgrunn den mest leservennlige?
Takk for innsatsen, keh.GjenopprettetMedlem
Ey syns det var en lekker forside.
Gratulerer sonesonororer.

GjenopprettetMedlem
"Bjørnedanser":
Å nei! Jeg spiste de siste blåbærene mine i går,jeg
Gratulerer med ny sprek forside! Skjønner at fargene og utformingen allerede er endret, ser bra ut synes jeg. Liker fargen.
Men,kan ikke det som står under annonsen fra Amazon flyttes til den ledige plassen til venstre for annonsen?
Ha en fin kveld!
GjenopprettetMedlem
trodde først jeg hadde kommet i feil adresse men etter nærmere undersøkelser så var jo det den gamle goe sonen, bare med et lite "ansiktsløft"

, siden er flott den, grattis med det nye, noen ganger er det vel godt å "fornye" seg

( i alle "planer"
hilsen fra ho marihøna så e imponert
GjenopprettetMedlem

Just love it,
transformasjon i full praksis
GjenopprettetMedlem
Nytt år ny forside nye sjangser

Anonymous
Stilig kollasje dere har laget !!
Utmerket hvordan den skifter og glir over i det rolige frydefulle naturbildet ...
wow, det funker!
GjenopprettetMedlem
Den blir bare bedre og bedre.
RITA
GjenopprettetMedlem
Helt enig med du Rita! Den har blitt knallfin! Har også vendt meg mer til fargene.
Og det bildet som har kommet med er jo bare vakkert. Rett og slett stilig!
Me like!

GjenopprettetMedlem
Sida er oversiktlig og fin. Og det lilla bildet i skiftning med kollasjen med sonemedlemmers avatarer var råkul!

GjenopprettetMedlem
Ønsker forandringene velkommen, passer godt inn sammen med årsskifte. Nytt år, nye muligheter og forandringer på mange plan

GjenopprettetMedlem
Bedre & bedre dag for dag...
Blondie.... c",)