Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det er noe jeg har tenkt endel på i det siste, og som jeg undrer meg litt over..
Hvorfor er det sånn at "alle" vil ha tak i en mellom klokka 16.00 og 21.00?
Hos meg er det sånn at akkurat i det jeg har reist meg for å dra og hente ungene på SFO, ringer telefonen...og det gjør den til stadighet utover til rundt klokka 21.00...da ungene helst har sovna.
Man ringer da ikke til tannlegen eller legen på den tiden
Og jeg tror det er sånn for flere enn meg at akkurat de timene er kjernetimene i en familie, der man skal spise middag, hjelpe ungene med lekser, vaske opp, kose med unga...osv. Som oftest er det ikke noe problem å skravle litt, men i det siste må jeg innrømme at jeg har begynt å reagere litt på dette.
Hva mener dere om dette?
GjenopprettetMedlem
Alternativ behandling skal tydeligvis ikke utføres i normalarbeidstid. Mine klienter vil helst også komme mellom kl.16.00 - 20.00 - da kan de dra hjem og legge seg på sofaen etter behandling. Men det er også bra for dem fordi de fleste blir trøtte og småfryser...
Ingen vil ta fri fra jobb, de som kommer på dagtid er enten pensjonister eller sykemeldte. Men håper etterhvert at arbeidstida mi som behandler også blir på dagtid.
kariw
GjenopprettetMedlem
Forstår hva du mener....
"Er man "alternativ" (vil ikke engang gå innpå dette ordet) så går jo alt greit"
Men vi setter grenser selv....
Veit at Eirik Myrhaug har en "healingtelefon" med åpningstid og stengetid.....
Og det er fler enn Bierrna som skylder kjøtt til Biri
Anonymous
Ser det at både min mobil og laptop står ofte på om dagene. Og om kveldstid er det godt å ha disse to elementene av eller på lydløs.
Så hva med å ha tlf på lydløs når man ikke vil bli forstyrre=)
GjenopprettetMedlem
Om man har kun en telefon, blir det vanskelig. Man vil jo gjerne holde kontakten med familie og venner også

GjenopprettetMedlem
Ja , det er et problem
En må trene på å sette grenser ...har jeg visst blitt fortalt (

)