Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
For første gang på flere år var jeg på messa, tok jeg meg hele dagen der

mye folk,jeg så deg ikke der Samin var du på der ?
koselig med trommereiser- meditasjoner-foredrag
Det var så mye jeg hadde lyst på kunne kjøpt nesten hele sjappa

kjøpte ikke noe
det ble ikke noen form for behandling -reading osv på meg, ikke det at jeg ikke hadde trengt det
Men det første jeg gjorde var å tegne meg kontrakt på fast trekk på konto pr måned til redd barna
derfor ingen ting i veska når jeg kom hjem, ikke en stein til guttungen engang å han som elsker stener å krystaler kan lure på hvem frekvens jeg har vært i.
følte virkelig for en kanalisering, kunne virkelig trenge det, for håpe redd barna for godt brukt for mitt bidrag
er det flere som har vært på messa klem bast

GjenopprettetMedlem
Tar nok en tur i morgen.

Tenkte å teste ut trommereisene til "Sorte sol" eller Whitecougar som han heter her...
Og hilse på Samin...

Anonymous
jeg møtte sorte sol i dag fikk en god hjerte klem

Whitecogar ? må si han er dyktig til å skrive norsk den dansken han er bedere enn meg det er helt klart

GjenopprettetMedlem
Tenkte jeg bare for sikkerhets skyld skulle si at Sorte Sol og Whitecougar er to forskjellige personer. Begge er sjamaner, riktignok.
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
hehe...
Godt du er oppservant, Stridshjelp.
Var ikke sikker på hvem Ulf Dormann var... så jeg Gogglet, og da kom hjemmesiden til Whitecougar upp

Kunne ikke skjønne hvorfor han hadde byttet navn....
Og ikke var han det minste lik seg....
Hadde ihvertfall en fin dag, med flere interessante foredrag. Svært givende og spesiellt var minikurset
og foredragene med Satyam Frank Hougen.

GjenopprettetMedlem
Hehe, Ulf (Sorte Sol) er ikke meg, sist jeg sjekka ihvertfall. Hehe Ulf er fra Danmark og har i en årrekke drevet med sjamanisme. Han har blandt annet deltatt på samlinger med Bearheart. Han selger trommer samt importerer og lager indiansk brukskunst. Kjenner han som en meget dyktig lærer og en stor healer.
GjenopprettetMedlem
"Bast":
jeg så deg ikke der Samin var du på der ?
Jepp, jeg var der og hadde fullt opp å gjøre begge dager.
Så det var ikke mye ledig tid med meg, fikk tid til å hilse på
Liz og det var jo kjekt
Neste messe blir nå til helgen i Ålesund,
og i helgen 29. feb. til 02. mars går turen til Bergen.
Samin
Ps: Her er Sorte Sol sin hjemmeside:
http://www.sorte-sol.com/