Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei!

Fikk bare lyst til å fortelle hvor glad jeg føler meg i dag! Og noe fornuftig ellers å meddele har jeg jo egentlig ikke.
Jeg var på hytta her om dagen og tok badstu, - vi har ei hytte oppe i skogen med ei skikkelig vedfyrt badstu. Da jeg kom inn der fant jeg ut at jeg ville be om at jeg ble skikkelig renset.
Da jeg kom ut av badstua sovna jeg som en stein og sov hele kvelden, klarte bare ikke å våkne igjen. Dagen etter var jeg helt forferdelig! Rasende fra jeg våkna!

En pest og en plage for både meg selv og mine omgivelser..
Men NÅ! Nå er jeg ferdig med det (for denne gangen), og alt er bare SÅ bra! Herlig! Så at jeg fikk rensa ut no skitt var tydelig, og det skulle altså ikke mere til enn en badstu og en bønn.

Yahoo Slurp [Bot]
Hej WhiteOwl
Uh, - hvor jeg kender dem....
Det er så sundt at komme af med de negative energier og så føle de gode energier i en selv... Tak fordi du delte dine følelser med os andre
Hilsen shamanen

Anonymous

Takk Trumman! Det var da beroligende å høre

Tåler nok ikke så store doser med lykke..
Men det varer enda, - og jeg nyter det.
I dag har jeg vært på motorsykkeltur i finværet (som passasjer vel å merke) , satt bare og nøt utsikten, snuste inne alle de forskjellige duftene og smilte tåpelig for meg selv. Kjørte nærmere 40 mil, og hadde det moro med hvor vondt det gjorde i rompa etter hvert. Hihihi
Snappy [Bot]
Ja, jeg nyter også hvert sekund bak på motorsykkel. Man kommer nærmere naturen enn i en bil. Også smiler jeg fårete med meg selv.

Yahoo Slurp [Bot]
Hej WhiteOwl :icon_biggrin:
Sender positive tanker til din rompe
Hilsen Shamanen

Francis [Bot]
Ja den som hadde hatt motorsykkel...