Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg tunet meg inn på auraen til et menneske og ser en aura av levende metall - rustningsaktig stål som beveger seg. Spurte hva som var bak stållaget og fikk tomhet til svar. En ubehagelig opplevelse - noen som har meninger om det jeg har sett

??
GjenopprettetMedlem
Av stål...hmmm!
Hva var intensjonen til dette mennesket...at du skulle se hvilke farger h*n hadde? Kanskje denne personen ville få en bekreftelse eller avkreftelse...på noe?
Det første som slår meg....er en mur. Kanskje denne har satt opp en beskyttelse rundt seg selv...men har glemt å holde den vedlike. Tomhet...det er vel når man har låst seg inn...å ikke finner veien ut...eller er det omvendt?
Det er nok omvendt. Man har låst seg ute...å finner ikke veien inn...så der står man, mellom muren eller i muren...som skiller av det ytre og det indre.
Bare noen tanker....

GjenopprettetMedlem
Hvorfor gjorde du det? Hva hadde du der å gjøre? Ba vedkommende om at du kom innenfor, eller bare gjorde du det av ren nysgjerrighet?
Hva gjør du med det du fant? Tomheten, mener jeg.
moskus
GjenopprettetMedlem
Jeg vet ikke om det kan ha en sammenheng med det jeg har opplevd. Men av og til når jeg har tatt fjernhealinger, har jeg opplevd å møte på et mørkt område hos klienten. Det er akkurat som om jeg stanger mot jernmur, og jeg blir kastet tilbake. Jeg spurte hva dette var for noe, og fikk til svar at det var et tomrom. Det var rett og slett ingenting der.
Etterhvert fikk jeg en forståelse av at folk som har dette "tomrommet" i seg, har vært utsatt for traumatiske opplevelser, som foreks misbruk. Grunnen til at det var tomt der, var fordi de manglet en sjelebit.
Jeg vet ikke om dette kunne være noe til hjelp

GjenopprettetMedlem
Jeg ble bedt om å hjelpe i en situasjon - det gjelder et nærtstående familiemedlem. Men saken er at jeg ser situasjonen slik den er - ikke slik den fremstilles. Det ser ikke pent ut - sjalusi, mani og til og med ondskap - en hevn for alt som ikke gikk denne personens vei. Men nå ser jeg også at dette er ikke noe jeg kan løse - et slags karmisk oppgjør mellom to eldre personer som trolig skal løses på et annet plan... Uansett er manglende evne til kjærlighet og empati bare trist ....
Anonymous
Hvis alt var tomhet, er det håp. Da kan det tyde på at barrierene har falt ...
Det er verre om du fant hatet og den manglende empatien.
Tror jeg.