Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle
I går kveld flyttet jeg inn i Nettby - og der er det veldig mange!
De har også en egen gruppe for sjamanisme bl.a.
Noen her som bor der?
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Og hei tilbake til deg
Nei...Tiden strekker ikke til... Det holder lenge med facebook, der er det også egne grupper, men får ikke vært mye der heller...

GjenopprettetMedlem
Heisann
- som Sjelevenn sier, tiden strekker ikke til. Har et par unger som er veldig aktive i nettby - det holder liksom det.
RITA

GjenopprettetMedlem
Er på nettby under navnet Bolverk. Kansje ikke der man vanker mest, men har nå en liten hybel der. Si gjerne hei.

GjenopprettetMedlem
Mulig jeg som er skeptisk her.. Men begynner det ikke og bli nok av nettbyer og facebook opplegg på nettet, blink var noe..
Slik som forum som sonen her og helse-rygg forum osv er jo supert og bra..
men nettby osv, jeg vet ikke, Jeg syns kanskje man blottlegger seg litt mye for hele verden
Jeg er medlem i facebook, men 70% av vennene der er det ikke kontakt med, mange legger meg til som venn, for de møtte meg engang,så de har flere venner enn kompisen osv.
Og de kan gå inn og se mine venner igjen osv osv..
Sikkert spennende. Men jeg syns det begynner og bli litt mye av det.
Men mulig jeg begynner og bli litt skeptisk og paranoid
lys og varme fra hans
GjenopprettetMedlem
Jeg holder meg til FaceBook og Ildsjelens nettsamfunn,jeg
Synes FB er ok. Har truffet både nye og gamle kjente. Liker at jeg kan støtte ulike saker. Litt irritert på meg selv når jeg i perioder er litt for mye der inne.......
Anonymous
Er på Nettby og har gitt det en sjanse, men er nok på vei ut derfra. Føler ikke at det er stedet for meg....
GjenopprettetMedlem
Hva heter du der da?
Jeg er den jeg er - også der
Hexedoktor'n
Anonymous
Tok navn fra en av mine hobbyer. nikonf

GjenopprettetMedlem
Takk

kommer innom en tur ved anledning