Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
En fortelling fra nattens hete  :w00t:

Av en eller annen grunn fikk jeg ikke sove, hva gjør man da jo man setter seg å koser seg på sjamansonen  :biggrin:
ved fire tiden kjente jeg at nå kan du legge hue på puta å blåsa av.

reiser meg opp å begynner å vandre inn på healing rommet ser ut av vinduet så gang vindu kjøkken vindu,
så kommer tanken jeg skulle jo legge meg, setter meg ned i 10 minutt før jeg er på vei å legge meg, å klater ikke la være å kikke ut vinduet en gang til å der står en med ferie tanga si å klipper av sykkel låsen til guttungen 

snikende som bare en katt kan være sto jeg ved siden av han,
han så meg ikke for jeg sa du har vel kommet på feil plass nå  e jeg  :shock:
så rusla tyven hjem å jeg slapp å kjøpe ny sykkel.
fikk bare lyst til å dele dette med dere samtidig som jeg takker de som er rundt meg for at de ledet meg i disse nattetimer
her kom et humoristisk svar mens jeg skriver : vi har jo nattvakt vi å  :lol: 
ja dere vet humoren til hjelpere nå fikk jeg svar, mens i natt fløy jeg rundt på egen frekvens å skjønte ikke hvorfor  :lol: klem bast
GjenopprettetMedlem
Modigt gjort af dig, og gode hjælpere du har :lol:
GjenopprettetMedlem
"Bast":

En fortelling fra nattens hete  :w00t:

Av en eller annen grunn fikk jeg ikke sove, hva gjør man da jo man setter seg å koser seg på sjamansonen  :biggrin:
ved fire tiden kjente jeg at nå kan du legge hue på puta å blåsa av.

reiser meg opp å begynner å vandre inn på healing rommet ser ut av vinduet så gang vindu kjøkken vindu,
så kommer tanken jeg skulle jo legge meg, setter meg ned i 10 minutt før jeg er på vei å legge meg, å klater ikke la være å kikke ut vinduet en gang til å der står en med ferie tanga si å klipper av sykkel låsen til guttungen 

snikende som bare en katt kan være sto jeg ved siden av han,
han så meg ikke for jeg sa du har vel kommet på feil plass nå  e jeg  :shock:
så rusla tyven hjem å jeg slapp å kjøpe ny sykkel.
fikk bare lyst til å dele dette med dere samtidig som jeg takker de som er rundt meg for at de ledet meg i disse nattetimer
her kom et humoristisk svar mens jeg skriver : vi har jo nattvakt vi å  :lol: 
ja dere vet humoren til hjelpere nå fikk jeg svar, mens i natt fløy jeg rundt på egen frekvens å skjønte ikke hvorfor  :lol: klem bast