Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Francis [Bot]
Mulig jeg legger dette inn under feil post, men ble ikke enig med meg selv hvor jeg skulle poste dette... Iallefall, jeg står forran et "veivalg" i livet, hvor jeg har to "veier" å velge mellom. Problemet er at jeg ikke klarer velge... Uansett hvilken vei jeg velger så vil jeg nok angre på at jeg ikke valgte den andre veien...

Jeg har like lyst til å gå begge "veiene" men klarer ikke bli enig med meg selv hva jeg vil! Men en av veiene må jeg velge, kan ikke velge begge...

Noen som har et godt tips/råd å gi meg??

GjenopprettetMedlem
Be om at den veien som er den rette for deg å gå, blir vist deg. Det kan være i en drøm, på en trommereise eller i en meditasjon f.eks.
Ellers så kan det være like lett å kaste kron og mynt, du ber bare Den Store Ånd på forhånd, om at resultatet av kastet skal være det rette for deg

Metoden er en smaksak, for å si det sånn. Det viktigeste er å gjøre valget, og så å holde fast på beslutningen når den først er tatt
Lykke til
Hilsen Inger Lise
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Ulva
Når man har taget en beslutning, skal man aldrig fortryde det, for det kan du ikke bruge til noget. Hvis du er i tvivl, så prøv at skrive de gode og dårlige sider ned ved valg af den ene vej og så gøre det samme ved den anden vej, det kan være med til, at du ikke fortryder dit valg, når man ser det skrevet ned.
Hilsen shamanen

GjenopprettetMedlem
Nå vet jo ikke jeg hvilken type valg dette er, men generelt sett er ikke valg så endelig at man ikke kan gjøre dem om igjen!
Men hvis det er noe som kan såre andre mennesker, så er det jo straks mye vanskeligere. Det er viktig som det sies ovenfor å bruke drøm, meditasjon og reise for å finne svar, men det kan i tillegg være lurt å snakke med folk som kan bli berørt av en avgjørelse. Noen gang kan man spørre noen eldre om råd- folk med livserfaring ser kanskje noe man selv ikke ser.
Og det å ikke velge er egentlig også et valg! Vanskelig, det her.....
Anonymous
Mitt råd er...
Gå en lang tur i skogen. mediter over begge mulighetene du har .. sett det ene opp mot det andre..
og jeg kan forsikre deg at om du får en følelse av at du har valgt feil etter på... er det grantert en mening med det. Og svaret vil du få før eller senere...
I et valg er det den berømmelig utryggheten som kommer over oss.. da er det viktig og finne den indre styrken (tryggheten) som du har.. ta en tromme reise eller en tur i skogen..grip tak i din utygghet og gjør den bevist.. Da får du garantert svaret....
Det er mitt råd og det føler jeg hadde vært rette måten for meg ...

Lykke til

*Skapheksa*