Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har fått tilbud om ny jobb i dag...
Lite firma i vekst, gode lønnsbetingelser og arbeid jeg tror jeg vil trives med.

Men jeg ser også bakdelene av medaljen.
Tre skift, pendling og mye overtid. (Har barn og bil som kanskje ikke takler pendlinga)

Innen klokka 16:00 i dag må jeg ha tatt et valg, snakket med sjefen på min nåværende jobb (en jobb jeg absolutt ikke mestrer) og takke ja eller nei til denne.

Så nå sitter jeg egentlig litt handlingslammet og vurderer for og imot.

Valg har aldri vært min sterke side!

IIIIK  :razz:

Tror jeg tar den jobben....

Vet dere om man kan gå ifra en stilling uten oppsigelsestid, hvis det er mulig å skaffe andre på kort varsel og siden jeg ikke har kontrakt?

Klem

Lilly
GjenopprettetMedlem
har du ikke kontrakt har du ikke bundet deg til noe....

bortsett fra deg selv da
GjenopprettetMedlem
lykke til med ditt valg! Om du velger å ta den nye jobben så skal du se at allt går at løse i henhold til skift/ bil og barn!
GjenopprettetMedlem
Takk for svar  :)

Jeg har bestemt meg. Ringte og takket ja til jobben.
Så nå er snart jeg tilbake i gamle jobbtrakter (det jeg egentlig har utdannelse rettet mot).
Kjenner sommerfuglene krible nå som jeg klarte å bestemme meg. Føles veldig riktig.

Likte veldig godt svaret ditt Hjortedanser..
Den viktigste kontrakten jeg har er den ovenfor meg selv!!
Det var en veldig fin måte å se det på! Tusen takk.

Og kjære Skogul.
Tusen takk for lykkeønskningen... det er vel sånn, at når man velger riktig så løser alt seg til det beste.

Stor klem til dere begge

Lilly
GjenopprettetMedlem
lykke til, det går bra!

mvh marihøna
GjenopprettetMedlem
Da er alt ordnet  :)
Mandag 2. Juni begynner jeg i ny jobb.

Hurra :P
GjenopprettetMedlem
Grattis med ny jobb!!  :w00t:

Håper at denne endringen i livet ditt fører mange gode ting med seg  :eusa_pray:

:wub:
GjenopprettetMedlem
Takk Inger Lise.  :wub:

Slik en fin  :eusa_pray: fra deg og iherdig jobbing fra meg, så kommer det nok MYE godt ut av dette  :)

:wub:
GjenopprettetMedlem
I dag var altså første dag i ny jobb og jeg må inrømme at jeg faktisk følte meg hjemme.
Og ikke minst.... whoooho.... har for første gang noe sted fått mitt eget par "jobbesko" som vil vandre inn på jobben onsdag eller torstag....så fort de har størrelsen min på lager.
Jeg blir opplært av ei som virker utrolig snill og dyktig, og ser at her vil jeg lære utrolig mye.
Så mye som har løsnet siden jeg faktisk tok valget om å bytte.
Akkurat nå smiler livet og jeg med  :biggrin: (Tenk egne "jobbesko"  :P )
GjenopprettetMedlem
...kjekt å høre at det går bra med deg  :P lykke til videre med den nye jobben  :icon_biggrin:
Anonymous
så herlig lilly  :eusa_dance:
lykke til videre i den nye jobben  :wub:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer!  :eusa_clap:

Lykke til videre... ;)

http://youtube.com/watch?v=MOx5S77MJ7o&feature=related

:eusa_dance:

Hexedoktor'n