Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I sommer hadde jeg og en veninne en rar opplevelse,vi kom over en bod til en som solgte sjamantrommer,reinskinn etc,alle som har vært i bergen på sommerstid har sikkert vært innom den.Greia var at da jeg gikk der,fikk jeg en sinnsyk sær følelse,en del av meg hadde lyst å bli der,mens en annen hadde lyst å løpe for livet,men jeg ble.Jeg gikk rundt og var ganske fjern fikk jeg vite,strøk over noen reinskinn med lukkede øyne og det var som om det var på et levende dyr,men da jeg åpna øynene var de ikke det.Siden jeg trodde det hadde rabla totalt for meg,sendete jeg sms til en kamerat (som er medlem her inne) om hva jeg hadde opplevd og hva det kunne være,han skrev tilbake at det var røttene som kalte,naturfolket som kalte på meg,skulle nyte det.Skjønte ikke der og da hva han mente,så skrev tilbake og spurde hva han mente med det,til slutt så fikk jeg det inn da hehe
Har siden da fått inn på en måte at jeg skal (eller er?) på en slags reise,når jeg når enden av den vil jeg finne røttene mine og kansje finne ut hvem jeg er...
Og vet at en god del av den veien går innen sjamanisme,men kan nok ikke kalle meg sjaman for det,vet ikke om jeg har rett til å gjøre det en gang hehe trommereiser kommer og til å være endel inni bildet,tror jeg
Så det jeg lurer på en måte er hvordan jeg vet at jeg er på "rett" vei,at jeg ikke roter meg langt ut på vidda et sted.Noen som kan fortelle meg om hva jeg har i vente på en måte?Ikke akkurat sånn at man sier absolutt alt som kommer til å skje,men noen som har lagt den turen bak seg som kan gi noen råd til en uerfaren vandrer?
(visste ikke helt hvor ejg skulle legge det,så bare flytt det om det er nødvendig)