Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen.

I dag trenger jeg hjelp fra dere eksperter der ute!

Jeg bor i et hus hvor det skjer mye rart. Det er lenge mellom hver gang det skjer fysiske ting fra den åndelige verden, men i går kveld skjedde det. Tror jeg?
Jeg har en loftstue hvor jeg har en trimmaskin. Det var seint og jeg skulle til å legge meg. Plutselig hører jeg et veldig bråk oppe ifra stuen.
Jeg går for å se etter og ned trappen kommer 2 av de store batteriene fra trim - maskinen. Maskinen står i en liten krok og har ikke vært i bruk på lenge ingen har vært borte i den. I maskinen står det 4 store batterier...hvorfor kom det bare 2, hvem har tatt dem ut........og hva kan dette bety?

Eller er det rett og slett bare "ingenting" ? Selv tror jeg vel egentlig ikke det da jeg har hatt mye besøk opp igjennom årene. Jeg har også fått beskjed fra en Canadisk indianer jente at huset mitt er en åndelig portal.

Hva tror dere?

Håper noen av dere der ute tar bryderiet med å svare meg - hvis noen vil si meg noe kunne de ikke kastet noe annet eller.......?
GjenopprettetMedlem
Jeg har ikke så stor kunnskap om dette, men skriver ut i fra hva jeg føler!

Det kan være de søker din oppmerksomhet av flere grunner. Kan være noen som trenger hjelp til noe, enten i form av å løse problemer eller hjelp til å gå over.

Det kan være dine åndehjelpere som søker kontakt for å kunne formiddle en beskjed.

Symbolsk betyr tallet to: Kommunikasjon, utveksling, par, dualitet, vi, samarbeid.

Tallet 4: Materien, orden, arbeid, moderlighet, fruktbarhet.

Batterier står for energi...de er i starten fylt med energi, som tappes etterhvert som de blir brukt. Noen kan lades opp, andre er engangsbruk.

Loftet er symbolet for våre tanker. Den øvre delen av oss selv.

Treningsapparat er jo til mosjon...helse, fysisk aktivitet.

Trapp er toveis. Enten opp eller ned. I dette tilfellet kommer det noe ramlende ned trappa...som symbolsk står for fritt fall, det å tørre hive seg ut i noe!

Aner ikke om det har noe som helst betydning i denne sammenhengen. Jeg bare skriver ut i fra følelsene, så får du plukke ut det som stemmer mest for deg!

Lykke til! ;D
psbot [Picsearch]
æ tenker i samme baner som silva.
Tror det handler om å kaste seg ut i fritt fall, og la energien leve sitt eget liv.
Ikke styre for mye.
Tørre å la ting skje. ::)