Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei

Inne på Sjamansonen er det noe som heter "ukas innlegg", der skal det ettersom jeg forstår hver mandag legges inn ett nytt innlegg tatt fra debattsonen. Det innlegget som er der inne har vært det i mange uker.
Er det en forglemmelse? Eller er det rett og slett vi som er her inne som ikke skriver gode nok innlegg her inne til at de kan legges ut under den rubrikken :o 

Hilsen Inger Lise, nysgjerrig.
GjenopprettetMedlem
Det flotte innlegget om trær hadde passa som ukas innlegg!

Stridshjelp
Anonymous
Jeg er så enig med stridshjelp , det var virkelig flott det innlegget.
GjenopprettetMedlem
Yepp!! Støtter det forslaget!!
GjenopprettetMedlem
tror alle skriver godt nok, det skal vel ikke være en konkurranse-sone. Alle skriver med den penn de har... :icon_lol:
Francis [Bot]
Enig! Alle skriver vi godt nok! Og jeg synes heller ikke det bør gå den veien at en skal stemme fram hva som er det beste innlegget.
GjenopprettetMedlem
Det er jeg enig i.
Gode innlegg i form av at de berører, har et viktig budskap, passer der og da er kanskje fine å legge ut. Men uansett dette bør jo de som driver siden avgjøre, synes jeg.

UlveMor
GjenopprettetMedlem
Hei.
Ganske så enig!.
Alle skriver vi med den pennen vi har.
Og jeg vil ikke være med på og stemme frem et eventuellt innlegg her :-X
Mitt forslag må da bli,at eventellt moderator velger,ukas inlegg?.
Fra Tara.
GjenopprettetMedlem
Er enig i at det ikke er vi som skal stemme fram hvilke innlegg som skal legges ut der. Hovedpoenget mitt (som kanskje ikke kom godt nok fram), var at det er mange uker siden det ble lagt inn ett nytt innlegg der. Det står jo at det skal være ett nytt hver mandag... Og nå er jo utesittinga over for i år (den som Ailo arrangerer)....

Når jeg lurte på om det vi her inne skriver ikke er bra nok, var det ironisk ment :razz:  Jeg personlig synes at alle som skriver inn her og deler med oss andre, uansett stil eller innhold, gir oss andre en gave :w00t:

Inger Lise
Anonymous
Hei :)
Jeg mente nå ikke at vi skulle stemme for ukens innlegg.  Jeg må jo få lov å si at jeg likte det innlegget veldig godt, og når det er sagt, så er det massse andre innlegg som jeg oså liker.
Jeg sier nå bare hva jeg mener, akkurat i det øyeblikket. men forventer nu ikke at vi skal være med å bestemme. Det blir jo opp til moderator det.
Jeg synes det er mange flotte innlegg her inne, og alle skriver like godt.
Anonymous
Det har varit mitt jobb att välja ukens inlägg.

Ett jobb jag inte gjort särksilt bra... som synes.

Förlåt. Jag skall bättra mig.

Mvh,
ThomasamohT
GjenopprettetMedlem
Enig med kolibri. Jeg kom bare spontant med litt ros for et godt innlegg! Det betyr ikke at jeg skal bestemme hvem som skal ha ukas innlegg. En annen gang kan det være en annen som fortjener ros. Jeg syns ikke vi skal være så altfor snar å kritisere hverandre her inne på forumet. Jeg syns det har vært en del av det i det siste.
Yahoo Slurp [Bot]
hej alle  :icon_biggrin:

"Ukas innleg" bør være et indlæg som er som er lærerigt og interasant, for den som læser det. Det er en god ting med ros, og det får os til at skrive mere... dette er jo en debatzone, men hvis alle er enige... hvor er så debatten henne  :lol:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin: