Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
satt ved vannet på hytta blikk stille
kun gresshoppene å høre
fugte månen fra den kom opp
klar og fin så begyndte formørkelsen
det var kun en liten del på toppen
som skindte før den vente tilbake
til sin helhet en lang koselig natt i stillheten
under stjærnehimmlen godt for sjelen er det noen andre som fikk med seg denne deilige fullmåne natten ?
klem bast.
GjenopprettetMedlem
:biggrin: ja jeg fikk med meg denne utrolige fine natten
var på nattforestilling
et teaterstykke av Margit Sandemo, sol av isfolket

det ble en fantastisk opplevelse  :biggrin: både stykket og
måneformørkelsen

var hjemme klokka tre på natta men satt en stund til å så
på månen før den forsvant bak åsen  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jeg var på utekonsert i går...med magisk stemning. Folk i alle aldre og sjangre.
Flott musikk på scenen...mange bål og et fantastisk lysspill som farget den mørke skogen
med trollske farger!

Artisten spilte en stille låt under månen...magisk!

Husker ikke hva bandet het...det var mange ukjente band som
spella i går!

Men flott var det!  :wub:
GjenopprettetMedlem
:icon_lol:
GjenopprettetMedlem
Konsert under månförmörkelse d må ha vart nydelig Silva.. Det var ett fantastiskt fint skådespel igår natt :) Jag simmade i ett litet vann (sjö på svensk :)) under den förmörkade månen och fick på det hela taget en ganska lugn skön och eftertänksam kväll.
Anonymous
Jeg tørr å flire med deg Final Tribe
har jo til tider opplevd ting sææl  :)

jeg hadde en sann drøm i dagtidlig den var aldeles ikke koselig men en advassel, til meg om å ikke bli blendet
det er noen som ikke vil meg godt, ikke alt er som det ser ut på overflaten, men sånn er det vist så er det bare å stå det ut å håpe på et gledelig resultalt til slutt, må krafta bære meg å fylle mine batterier så jeg kan stå fuldt å helt i min egen kraft.

Advasselen har ikke noe med sonen å gjøre  :wub:
GjenopprettetMedlem
Etter å ha vært på jobb i hele går, bokstavlig talt (var innom sonen i pausene :innocent2:) var hjemme til halv ti, rett i dusjen, og så i seng, så dessverre var det lite jeg fikk med meg.

Utgangspunktet mitt var at jeg skulle ha med meg alt som skjedde denne natten. (Jeg drømte mye, det er det eneste) :razz:
GjenopprettetMedlem
Jeg var på trommeseremoni. Det var regn og tåke hele kvelden så vi så ingen måne, men det var sterke energier. Ble bedre kjent med ett av mine kraftdyr, og det satte jeg stor pris på! Når vi kjørte hjem sprang det en røyskatt over veien, så jeg måtte gå og lese i kraftdyr-nettstedene hva den betydde.

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Gikk og spant rundt min egen akse hele dagen, og tok inn ting fra tre-fire personer på en gang, uten å kunne ha mulighet til å sortere ut hva som kom fra hvem. Vanligvis får jeg nøstet opp i slike ting ganske greit, men denne gangen hadde jeg litt mer problemer enn vanlig. Så jeg kom til det at jeg sendte healing til de som trengte min hjelp (og som skulle ha den), samtidig som jeg bad om at det som ikke kom fra meg selv ble løftet vekk. Det gjorde susen.

Månen var nydelig, trolsk og kraften var sterk.En ting som slo meg var fargen, på den delen av månen som var synlig herfra. Den var dypt gul og så vakker at jeg fikk tårer i øynene. Ja, jeg får faktisk tårer i øynene av at noe er vakkert, og naturen er vakker. Satte meg ned og tromma rundt kl 2 om natta, og tromma vel i ca en time. Etterpå gikk jeg og la meg. Fikk klare svar denne natten, både under trommereisa og de påfølgende drømmene. Så jeg våknet opp dagen etterpå, full av energi og så uthvilt som jeg ikke har følt meg på lenge  :respect: I tillegg ladet jeg opp en del stein denne natten.

Og aldri har jeg vel vært nærmere å gå ut og ule mot månen  8)