Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
No skal eg gå å legge mig, etter en temmelig vanskelig uke....Jeg skal sove som en stein, so skal eg våkne utkvilt og med positiv instilling. Siden skal eg ut med valpen og finne på noe gøy!
Det beste av allt er at i morgen er det min tur at sove lenge...samboerns tur at gå opp når valpen våkner
Sov godt allesammen, drøm søtt!
GjenopprettetMedlem
Så ble det morgen før jeg leste dette, var allerede gått og lagt meg da du skrev det. Etter å ha vært natterangler av rang har jeg nå snudd døgnet normalt igjen, det var gjort på et par dager. Nesten merkelig hvor lett det har gått, men så har jeg fått god hjelp til det også! Så nå er jeg oppe senest 7 på morgenen (også i dag) og i seng før 12. Det er litt forskjell på det og å rangle til kl 4 på morgenen...
Håper at natten din ble akkurat slik du ønsket, og mer til

Man trenger en god natts søvn, kroppen behøver hvile. Vi er ikke supermennesker som kan stå på 24 timer i døgnet, selv om det føles slik til tider. Og så må en huske på at det også er en del ting det jobbes med når en sover. Drømmene er viktige, men for at de skal kunne ha betydning må en jo huske på å sove...
Ha en kjempefin dag videre, og kos deg med hvalpen!