Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei alle

Jeg har vært her på forumet i noen måneder, og har ikke kunnet sett at det er noen som er inne og chatter.
Jeg har forstått det slik at det var det tidligere, men ser ut som det er slutt på det. Kunne jo vært koselig det noen ganger.
Hva mener dere?
Anonymous
Det var vel noe med at den chatten var så treg at det ble totalt goddag-mann-økseskaft.. Men jeg kikker nå innom av og til bare for sikkerhets skyld.. Men ser aldri noen :-)
Kanskje vi kunne avtalt et tidspunkt, eller en periode på døgnet, så det ble litt lettere å treffes?
Anonymous
Ja, det er en god ide. Kanskje på kveldene?

GjenopprettetMedlem
Hei.
Jo kunne vært hyggelig med en chattekveld i ny og ne.
Men hørte fra et annet medlem jeg kjenner her og vedkommende sa at den var lagt ned.
Av forskjellige grunner?.Ikke vet jeg.
Da jeg selv ikke har sett noen chatte forum her.
Fra Tara.

Anonymous
Chatten finnes da, den. Men den er lite i bruk.
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... &Itemid=78
Shamanen (hun danske her inne) har en chat på sin hjemmeside, og mange har vært innom der i stedet, for den fungerer mye bedre. Hun startet opp en sjamanchattetid, på mandager kl 19, - tror jeg det var. Har ikke vært der siden før ferien.
GjenopprettetMedlem
Hei.
Takk for info.

Kan være litt distre til tider.Så den har jeg oversett.
Fra Tara.
Anonymous
Hei

Jeg kan absolutt anbefale shamanen sin chat, det er veldig trivelig der på chatten.
Hun har på søndager fra kl 2100, der man prater om alt mulig.
Mandager fra kl 2100 der det er sjamansnakk og man deler erfaringer.
Shamanen er veldig oppmerksom og får folk med seg i samtale der inne.
Hun er helt unik