Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg kjøpte en gave til en venn av meg,
og når jeg stod å plukket det ut så kom det ett blått lys
rundt den jeg plukket ut, det så ut som en kule med lys i, på
størrelse med en klinkekule.
Vi var flere som så det.
Jeg fikk en god følelse, men hva var det som skjedde?
Det varte bare ett øyeblikk, men likevel.
Anonymous
ja si det hva skjedde  ;)
for noen år siden, var jeg med min venninde til et gammelt hus hun skulle rense,
bli med inn du også sa hun å se hva du tar inn, min venninde gikk inn i første etarse,
mens jeg bled stående i gangen, å der kom en rød energi kule som jeg gikk etter opp trappen
den forsvandt inn i et skap, jeg bled stående å holde meg fast i veggen,
bled litt utpå i hode av en sterk eim av nafta som jeg tok inn, når jeg gikk inn i skapet,
fikk jeg en fornemelse av en voksen mann som gjemte seg der.
litt rart tenkte jeg.
for jeg hadde aldrig før prøvd meg på å ta inn gamle energier fra hus.
han som hadde kjøpt det var en nyskjerrig mann,
så han kontaktet familien å det viste seg at de var klar over denne mannen fra gammelt av som gjemte seg i skapet å de fortalte han litt om han, blandt annet at han brukte nafta,
så kulen viste meg veien den jeg så var litt større som en tennis ball
ja hva skjedde, vi bled ivertfall begge vist noe
takk for ditt innlegg white flame woman
kunne vært intresangt om flere har opplevd lignende å delte det her  :wub:
GjenopprettetMedlem
Det hadde det.
Det hele var over på ett sekund, men det var så klart likevel.
Jeg stod å tenkte på hvilken av dem som passet som gave da kulen kom. Er spent på hva vedkommende sier :icon_biggrin:

Har sett sånn kule som du snakker om en gang i mitt liv, og da var jeg barn, men den løste seg opp, og ut av kulen kom skyggen av en mann..

Det er ganske fasinerende med energiene som vi har rundt oss, og hvordan de viser seg for oss.

Håper også på flere innlegg som denne type erfaringer... :lol:
GjenopprettetMedlem
Interesangt. No fikk æ mest sannsynlig en forklaring på noe æ opplevde for flere år sia

Dette hendte oppå fjellet i skogsgrensa
Æ var på vei hjem til stølen ifra hytta til vennina mi. Vi hadd spilt kort og det vart seint og mørkt ute. Turen går gjennom en skog via ei stølsli og enda en skog før æ e framme.
Midtveis i skogen ser æ ett rødt lys lenger inn i skogen. Det så ut som lys ifra ei lykt bortsett fra at det var rødt.
må innrømme at æ ikke skjekka det opp men gikk hjem selvom opplevelsen ike ga meg no redsel bare undring sia ø var aleina i skogen og ikke var det no bilvei eller hytta inærheten.

Litt klokere med åra  :innocent2: har æ endt opp med at det mått ha vært energi æ såg  :icon_biggrin:
Anonymous
husker jeg ikke feil så har jeg sett et program på tv
om kornsirkler hvor de mendte at det var energi kuler
som lagde kornsirklene, jeg tror de tilogmed hadde filmet dem
i aksjon, er det noen som har sett programet,
hardisken min er litt rusten nå ei fil er borte  :lol:
er det noen som kan bekrefte å ha sett programmet om energikuler å kornsirkler ?
GjenopprettetMedlem
Ja Bast, jeg har sett det programmet. Det var flere lyskuler i bevegelse over kornsirklene.  :) Hele fenomenet med kornsirklene er veldig spennende.
GjenopprettetMedlem
så det programmet jeg også, mener å huske de sa lyskulene var kunne være alver mer enn utenomjordiske vesner
Anonymous
takk for at fila kom på plass  :lol:
ja da tenker jeg tilbake her til det white woman nevner, om en liten blå kule,
en annen erfaring som hun opplevde om kulen som løste seg opp å det kom en skygge av en mann ut av den,
kulen jeg så viste meg veien opp trappa å inn i skapet,
å den nyjord så i skogen,
da slo tanken meg kulene er energi, men det kan være mange forskjellige former for energi i dem, hvem kan si om det er alver eller fra andre planeter/galaxser
jeg har vert i nær kontakt med andromeda galaksen å har kontakten på samme måte som alle andre energier jeg jobber med, så jeg er ikke i tvil i mitt hjerte om at det finnes annet liv en våres i vårt store univers.
de gangene de kom var jeg veldig glad for jeg var godt forankret i moder jord med lange røtter ;)
de er sterke/tunge å kanalisere men I love the power så jeg sier ikke nei takk, når kanalen først er åpnet  :)