Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Dette er med å dele ut erfaringer for sjamaner er ikke aktuelt.
Sjamaner deler ikke ut erfaringer ,selv om spørre en sjaman om hans erfaringer er lite populært.
Sjaman deler ikke ut sin kraft ved å fortelle om sine eerener ,ånder, visjoner, kun i sjeldne tilfeller gjør sjamanen det.
Ved å fortelle om sitt og sine deler ut sjamanen kraften sin ,kraften til eerener,ånder ,osv.
Sjaman vet ,at øyner og ører er overalt og dermed å skjule seg er en vanlig sak for en sjaman.
Noe som kommer ut på datoen eller er klar til å deles ut ,da gjør det sjaman ,men ikke til hvem som helst heller.
GjenopprettetMedlem
Kanskje skulle du ikke engang fortelle dette Dimi.
Nu hoppet åndene dine over til meg
flere har spisse luer med mønster og lysende kvikke øyne
de vil sitte på fanget mitt og fortelle meg det du drømmer.
Men jeg har allerede noen på fanget,så vi får se hva som skjer.
Ja nå er jeg tilbake,de snakket på tuvansk,men de sier du drømmer mye om kvinner,nakne ved sjøen,du er der,en naken kvinne plystrer,
du har trommen,du trommer,kvinnen lokker,og så gir du henne trommen,den nakne kvinnen trommer,du kler deg naken,ilden spraker på himmelen,
du vil elske med den nakne kvinnen,hun elsker med trommen,lukkede øyne,henført er hun,rugger fram å tilbake,du roper noe på tuvansk..
Kvinnen som er helt naken,begynner å synge også nå,høyere og høyere går det,så ser jeg du sparker i sanden så bålet på himmelen freser
så begynner du å le,men det er den nakne kvinnens latter du ler med,så høyt ler du at en hval kommer opp fra dypet og spruter glad en stråle
saltvann i en søyle,og oppå den søylen sitter jeg,som en liten bodhisattva og spiller tryllefløte i fatet til en kongelig kledd katt.
Mer kunne de ikke fortelle,for drømmen var kun begynt,du får kose deg i bysselullan landet Dimi.
Her lar jeg dette hvile og lar åndene dine
vende hjem.
Ha det godt og takk for (((((((((((((((inspirasjonen)))))))))))))))).