Hei .
Her vil jeg fortelle om en sjamanerfaring i healing og kamp med ånder.
Det har kommet ei jente til meg med en del plager i kroppen , mitt indre har kjønt det med en gang ,at den healingen blir ingen dans på roser.
Hun hadde svart energi som har limt seg fast til ryggen hennes og tok grepet i nyrene hennes. I tillegg til det ,så hadde hun mange slanger i kroppen som var svært giftige. Som ikke nok med det så hadde hun svære horn som stakk ut av kroppen hennes i forskellige steder.
Jeg har bedd ulvsjamanen om å hjelpe meg i healing. Ulvesjamanen gjorde sitt jobb utmerket ,han tilkalt sine ulver og gikk til angrep sammen med dem på den mørke energien som tok greppet i nyrene hennes.
Neste, var min tur å kappe av de stygge horna som har etablert seg i kroppen hennes og stakk ut av kroppen hennes. Det jobben har gjort eerene mine som hadde den nødvendige verktøyen .
Neste dag skulle hun komme gjenn ,Jeg ville ta bort de fire slanger som har skjult seg i kroppen hennes og dette var det vanskeligste av alt.
For de slanger var ikke av de vanligste typen ,men hadde en opphav i følelsene som sjalusi ,missunnelse,de følelsene som er vanskelig å styre .
Hvor mange gale ting skjer i takt med sjalusi?,mange!
Da hun har kommet til avtalt tid ,har jeg lagt merke til ,at sjamaner som jeg deler rom med har stukket av . Dette virket litt pussig ,for de alltid pleier og snuse rund i gangen .
Vel , sjamandrakten ble kledd på ,sjamanluen ble satt på hodet,trommen begynnt å tromme.
Den ene slangen ble tatt av ørnen,
Den andre hadde jeg klart å fange i nakken,
Den tredje som var litt lang har klart å dra ut ,men den rakk å bitte meg i sjamandrakta,
Så kom turen for den fjerde slangen og den gikk til angrep på meg ,det overasket meg veldig.
Den har åpenet munnen sin i full gap og viste meg sine giftige tenner .
Man tenker ikke der og da ,så jeg har åpenet min munn i full gap og viste mine tenner .
Det som skjedde i neste øyeblikk i ,at vi klasjet sammen som to ville dyr og det begynnte en døds kamp .
Den slangen beit meg i halve ansiktet ,mens jeg gjorde det samme.
I virkeligheten var jeg ikke menneske lenger ,mens kampen sto på. Hvem var jeg ?, udyr! , gud veit! .
Det endte med ,at jeg klarte å stikke den slangen med en hemmelig kraftdyr (som jeg hadde på lager) og rive den vekk ut av hennes kropp.
Men det var ikke slutt enda, den beit jo meg med sine giftige tenner og jeg dumme skall har ikke tatt hensyn til det og gikk hjem seinere på kvelden.
Klokka to om natta begynnte giften virke på meg,jeg har fått kraftig diare ,spydde som en gris og var i halv bevistighet . Sånn var det hele natt .
Hele natt har jeg sett fjeller og flyde over dem,ikke noe rart,at jeg var halvbevist.
Jeg har klart å spy ut i doen noen slanger ,men viste god ,at jeg trenger hjelp fra sjamaner.
Om morgenen har tvilling sjamanen renset meg og ga meg beskjedd om å ikke ta i mot folk i tre dager.
Jeg er i god form nå . Og har lært ut av den erfaringen en del.
Det var det.