GjenopprettetMedlem
At du kan fly tviler jeg hvertfall ikke på

Jeg tror humoren er et tegn på at det er jorda

GjenopprettetMedlem
Ja nå ønsker jeg å vekke sonen til liv igjen :wub:
derfor drar jeg inn igjen dette innlegg,
det nærmer seg fullmåne
derfor er jeg klar for litt action igjenn
til de som husker innlegget fra starten av jeg har levitert
og hvordan lag ånden i sonen kosa oss, på tide å ta den fram igjen hvor godt det var med humoren
samtidig hjalp det meg veldig humor er mat for sjelen :respect:
samtidig er det fullmåne skjærtorstag
så til de som ønsker kunne vi onsdag kl 2400 på natten for å sitte i sirklen
natten Heksene dro til Bloksberg samtidig av erfaring veldig mange energisirkler (orbs) denne kvelden til de som er intrisert i det, (ta mange bilder etter hverandre til de som ikke har prøvd dette før)
dette er en sirkel for magi for persjonelige opplevelser
jeg kommer til å sitte ute under åpen himmel på fjellet uansett værforhold i magien
jeg har persjonelig ikke bestemt meg for hva jeg skal skrive på min liste over hva jeg ønsker
svar på, eller hva et hvert ønske mitt hjerte lengter etter,for det som var viktig nå var å få
dette ut til de som ønsker å delta i sammen i sirklen i kjærlighet, gjester er selsagt velkommen
i sirklen.
dette er enkelt skriv- ønsker- brenn det like før kl 2400 å takk for svar :respect:
så er det bare å opplevelsen igjen. det er veldig forskjellig hvor lang tid man føler for å sitte
sist varte det fra 10 minutt andre en time.
dette bled kansje et langt skriv for noen, men jeg ønsker å la de som ikke har prøvd før å få være med,
her kan dere skrive ned alt dere ønsker å kvitte dere med,
følelser som glede sorg gråt sinne alt er normalt om det skulle komme få det ut å se det som en del av prosessen,
glad for tilbakemellinger fra dere som ønsker å være med i fellesenergien, dette er selsagt valgfritt
men det hadde gitt shamansonen litt liv
kjærlighetsklem bast :wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Tar denne tråden opp igjen fordi jeg syns den er morsom og fordi jeg forrige natta fikk et bilde på meg som laget en sopelime
Så nå må vi ta leviteringen et skritt videre - la oss fly!
Denne karen klarer det uten kost - gjør du?
http://www.youtube.com/watch?v=eIEIaE_Ti1Y
Er du klar Bast?
:w00t:
Loooove
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Ja du vet :biggrin: Hexedoktor :eusa_dance:
kan han så kan vi, forde vi trenger ikke så lang tid som den karen, om han ikke har en sort katt da,
for da stiller vi like linje [skitt :badgrin: ]
tusen takk for at du tok fram denne igjen, jeg trengte å bli påminnet i nue, om magiens værden :wub:
gi meg litt tid før vi skal på tv å gjøre disse deilige bevegelsene, flyte svømme i luften, mens håret flagrer i vinden, jepp Heksedoktor vi kan gjøre dette med mer stil enn han, vi har tross alt shaman sonen i ryggen
som løfter oss, sammen er vi dynamitt, kansje de bare får filma avsparket,
det er ikke altid like greit, det hender jo ernergien tar fart,
vi har jo manifistert jagerfly
litt av ei sone, neida her skal det være full fart
du vet vi er flere, å den energien, jeg sier bare fly flate, som han Nils i mot i brystet.
ja vi er klare, Hexedoktor å flere enn oss, så flere vi er sammen, hvor sterkere vi blir :respect:
klem bast.
GjenopprettetMedlem
Ok øvelse gjør mester, her sitter jeg å ser på gode gamle dager
mens baken mi sitter klistra fast i sofan, å mimrer om mine unge dager
da jeg fløy som ei fjør
pga lite datakunskap tar jeg fram denne igjend,
der Hexedoktor skriver Denne karen klarer det uten kost - gjør du ?
til de som ønsker å levitere, er ikke han karen David copperfield rååååååååååå
på flere plan
greit nok er jeg et kvinnfolk det hadde ikke vert meg imot å være hans danse partner
hva er deres mening om karen ?
klem bast
GjenopprettetMedlem
<t>Utrolig historie Bast.
Mitt første møte med "Bast" var gudinnekortet jeg trakk i Nusfjord for noen år siden. Jeg visste ikke da at hun var en av de som var døråpner for meg til den alternative verdenen. Men jeg husker hva hun sto for da: Uavhengighet
så - kanskje det du skriver om er en fortsettelse av mitt første møte med gudinnen.
moskus :eusa_dance:</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Ja det skal du ikke se bort ifra :biggrin:
katten er uavhengig, selvstendig og leken og fri
på dagtid gjør hun sine manifestasjoner og vet at det kommer den tid, da det skjer
det hennes hjerte begjærer, :eusa_dance:
ja hun er litt av en kraft Gudinne :wub:</t>