Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Sjamanerfaringer i 2008...tilbakeblikk!

I den *fysiske* verden fant jeg sjamanismen i år 2006. Jeg ante ikke hva det var.
Mange rare opplevelser har jeg hatt fra barnsben av. Men la ikke noe særlig vekt på det.
Først når opplevelsene ble ubeskrivelige og alt for fremtredende til at jeg kunne nekte for det
var da jeg ønsket å finne ut av hva det var.

I 2008 gikk det opp for meg, at jeg har vandret i sjamanerfaringer siden barnsben av.
Det fikk jeg etter å ha vært medlem her i to år, samt å lese Ailos bok om sjamansonen
og Bearheart`s bok *Vinden er min mor* Det var en kraftfull innsikt. Spesielt også fordi
jeg fant motet til å begynne på Saivo!

2008 har for meg vært et ekstremt viktig år innen sjamanismen. Jeg har hatt fantastiske
reiser, mange vakre opplevelser med min indre verden. Men også mange skremmende opplevelser.

Den viktigste erfaringen jeg har fått er å ha våget å møte meg selv i noen av mine indre dører.
Jeg har fått min første tromme i dette år...samt innblikk i gamle tradisjoner.

Jeg har opplevd en sterkere healingkraft fra meg selv, samt evnen til å se verden med nye øyne...

gjennom noen få ord....*Til det beste for alle* for alt hva jeg gjør og har gjort i 2008...
har vært i hensikt...*Til det beste for alle*

Jeg har vært så heldig å få fantastiske lærere og veildere med meg, samt kraftdyr.
Både i denne virkeligheten, men også i åndeverden. Jeg har lært nye metoder og teknikker
til å finne nye dører og nøkler.

Men det som har vært mest viktig for meg, er at jeg selv har våget å face frykter, samt
ta opp kampen mot det som møter meg i mørket. Jeg har funnet min kraft til å møte
det mørke...fordi jeg har funnet kjærligheten i og til meg selv.

2008 har gitt meg mye glede, sorger, sinne, frustrasjoner, tvil, latter og gråt.

Men det jeg nå sitter igjen med, etter en liten selvransakning og gode ord fra
mine veiledere...som jeg skal ta med meg inn i dette nye år 2009...

Jeg har tillit til meg selv og veien som jeg går. For jeg går den for en grunn.
I dette år har jeg kommet mye lengre, står sterkere i meg selv...

for jeg har tatt sjamanismen inn i mitt hjerte....å kunne ikke tenkte meg
å være den foruten.

Jeg ønsker 2009 velkommen....med nye gleder, sorger, sinne, frustrasjoner, tvil, latter og gråt
med åpne armer....

for JEG ER.....

kjærlighet
styrke
tillit
lærer
elev
i ett med alt
lyset
mørket

JEG ER...simpelthen!
GjenopprettetMedlem
Så godt det er å lese dette. Jeg er så glad på dine vegne.
Lykke til videre i året som kommer.

"Silva":

for JEG ER.....

kjærlighet
styrke
tillit
lærer
elev
i ett med alt
lyset
mørket

JEG ER...simpelthen!