Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Som Gåååja kommer jeg ikke lenger inn i forumet siden programmet ble oppdatert. Jeg synes at det skyldes mitt passord som er for kort til de nye krav. Jeg forsøkte flere ganger og på flere måter å få nytt passord. Ikke noe funker. Altså er Gåååja - kontoen nå stengt. Gåååja fins ikke lenger.
Jeg kom på en annen tanke også: Andre halvdel av 2008 gjennomgikk jeg en nok voldsom forandringsprosess på sjamanveien min. Kanskje jeg har mistet / forandret identiteten min.
Men hvem er jeg nå?
Så har jeg åpnet ny konto. Men hvem er den som har åpnet kontoen?
WFB står for mine hverdagsnavner. Og det som skal stå i mine innlegg er noen beretninger om det som skjer omkring hverdagskroppen min.
Så: ha det bra
Gåååja / Walti / hvem?</t>
GjenopprettetMedlem
Hva er så egentlig identitet? Et bilde skapt av egoet for å motsette seg forandring? Man kan jo identifisere seg med mye og mangt, men det forteller lite om HVEM en er, innerst inne. Gåååja finnes ikke lenger, har transformert til WFB, så får tiden vise hvem WFB er Hjertelig velkommen tilbake fra meg
GjenopprettetMedlem
<t>Identitet skapes gjennom vårt forhold til andre, ikke til oss selv. Identitet skapes gjennom tilbakemeldingene vi får på det vi sier og gjør og gjennom hva det forventes at vi sier og gjør. Det betyr egentlig ikke så mye. Det kan holde deg nede og presse deg inn i mønstre som du egentlig ikke liker.
Så hvorfor ikke starte på nytt?
hei Walti</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Velkommen tilbake i ny drakt, Gåååja/WFB! Du har fått så flotte kommentarer om identitet, at jeg har intet å tilføye. Bare bøyer meg i støvet. Identitet er kanskje ikke så viktig, egentlig?</t>
GjenopprettetMedlem
Gåååja måtte gå ja, men det gååår bra ja, når både wfb, walti og alle de andre er her.
Godt at du er tilbake, whoever you may be or like to be, or not to be!
http://www.youtube.com/watch?v=zTG0vXniDQYGjenopprettetMedlem
<t>Velkommen i nye klær (identitet)
RITA</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Kjekt å vite at du er tilbake :icon_biggrin:</t>
GjenopprettetMedlem
"Kjært barn har mange navn" er et gammelt ordtak her i Norge..
Velkommen tilbake!
:respect:
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
"white flame woman":
Kjekt å vite at du er tilbake :icon_biggrin:
Jeg er tilbake fra Norge også siden i går kveld. Var på kurs med Ingelise Lund og ja, det var en veldig sterk og bra opplevelse.
Framtiden vil vise hvorhen veien skal videre. Akkurat nå sitter jeg her med stor takknemlighet og tillit til livet.
w