Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>det er en fint morn , spindelvev ligger på gresset og luften lukter nytt og høst. de første vakkre farger kommer fram. jeg står i hønsehuset. det er bestemmt at en hane skal slaktes. vi har to haner og fem høner. de haner har begynnt å slåss sammen . jeg har snakket med de, sagt nie nå må dere slutte å krangle det går bra med to sjeffer . dere kan være boss begge to. Men desveree vil de ikke lyttetil meg. så nå går jeg in i hønsehuset og sier at nå skal vi slakte en av dere . detr høres voldsomm ut i mine ørere. Men min eldste sønn som liker å jage skal ta sreg av jobben. jeg gjør forberedelse på energetisk plan . hanene sere på meg med trist blikk , hvilken skal jeg velge. hønene er faktisk enig at noe må skjæ. men de snur seg bort fra meg der er det ingen hjelp å få. Så spør jeg om de ikke kan bestemme dette sjølv, men det vil de i hvert fal ikke høre noe om . jeg er familiens sjaman så denne saken skal jeg løse sier de.

Jeg setter meg i hønse huset, hønene klukker koselig ,jeg blir en hane og så en hane til og så blir jeg til alle høner, dette ga desverre ingen løsning på saken. jeg snakker til alle min ehjelpere. de ser håpefyllt på meg , dette kan du nok løse du. Da finner jeg krigeren i meg selv , men hun vil ikke drepe en dyr i et bur som har ingen valg og kan ikke flykkte noen vei. kanskje det er løsningen og slippe hanene ut og jage på de. nei det blir ikke noe god ide det heller. Jeg liker alle så god ,de har sånne fine navn Sandokan og Tristan. Min jeger sønn kommer inn , mama så tåpelig at du sitter her , du må ikke tenke over det lenger-.han tar en hane og ta livet av han med en slag han er en jeger. værsågod mama. da sitter jeg med en død hane , jeg synger en hanesang og energien til Sandokan forsvinner i det store alt . min praktiske sønn ler av meg . i morn skal vi spise hane, ler han , skal jeg også ta den andre? Tristan galer stolt, nei vi venter litt med det .</t>
GjenopprettetMedlem
<t>praktikerens besluttsomhet

er lik sjamanens besluttsomhet.

velge, handle, ikke dvele...

vente.... handle</t>