Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
En reise for meg:

Jeg reiser til den øvre verden med mitt fabeldyr, vi lander foran ett middelalder slott i krystall.
Den yttre veggen er av reint krystall, jeg går gjennom porten. Til høyre ser jeg en japansk hage, med fiskedam, med gullfisk. Til venstre en zen-buddisktisk hage. Jeg ser neste borg-ring, den er av melkefarget krystall, jeg går til buegangen og legger hånden på den og kjenner i min kropp at den synger. Jeg passerer inn i en kjempelang sal, med bueganger og vinduer på hver side. 7 på vinduer og hvert vindu oppover har farger tilhørende reinbuen. Hele salen er i krystall og øverst en trone i krystall. Jeg setter med ned.
Det er ingen tak over mitt bygg bare hvite skyer.Plutselig blir jeg fra toppen og ned på kroppen dekket av krystall, som om noen trer en kondom over meg, jeg får panikk, kan ikke puste og kjenner jeg blir til stein.
Læreren min kommer opp til meg og med ett knips så blir krystallen rundt meg til støv, som forsvinner inn i kroppen min. Så kommer fargen rød og trer seg nedover min kropp. Så bryter solen inn, og hele slottet gnistrer og blinker i alle farger. Jeg reiser meg og går tilbake, i det jeg går så utraderer jeg som er rød de andre fargene slik at alt skinner i rød. Jeg smiler og går tilbake til mitt fabeldyr og reiser til min fysiske kropp.

Etterpå drar jeg - etter jobb neste dag - ut og kjøper meg en knall rød jogge dress som jeg bruker tiltt og ofte.
Har ikke bestemt meg ennå for om jeg ligner på julenissen (fordi jeg er snill) eller ett tyttebær (fordi jeg er rød og sur inni)

God jul

Klem fra Elin
GjenopprettetMedlem
Takk for denne gode krafthistorie.
Alle gode ønsker til enhver tid. :respect: