Yahoo Slurp [Bot]
Hej David
Det er ingen kunst at forføre en pige, men en lykke at finde én, der er værd at forføre.
Held og lykke
Hilsen Shamanen

Francis [Bot]
Trist når det blir slik at en velger gå fra hverandre for den ene er under utvikling. Men det har kanskje noe med at motparten føler det som skremmende, fører seg "uttafor", at den ene "vokser" fra den andre...?
Anonymous
"Jeg tror også man skal tage det roligt og ikke forcere tingene (for det kan man ikke) Og pludselig ud af den blå luft sker det...Kærligheden"
Ja visst er det sånn! Drømte min nåværende mann lenge før jeg traff han. Tror ingenting er tilfeldig, og tror også fullt og fast på min "indre stemme" som på et merkelig vis ledet meg dit han var. Ikke tvil om at det var mye elektrisitet i lufta den dagen!
Jeg unner alle å oppleve akkurat det. Men når det er sagt, - selv om et forhold kan synes å være "made in heaven" - betyr det slett ikke at man slipper å anstrenge seg. Jeg er enig med ædni som sier at man trenger "jording"! Hos oss er det våre ulike personligheter og egenskaper som skaper de spennende gnistene og som gjør forholdet levende. I tillegg er arbeidsplassen og familien en felles plattform for praktisk samarbeid.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kariw
Det at møde og måske blive gift med en person er ikke en LIVSFORSIKRING... det er "kamp" hver dag fra begge sider..... Og det er så vidunderligt at møde "den man har ventet" på... wow et dejligt udtryk du brugte der:
Made in heaven det siger alt..
Hilsen Shamanen