Heisann, helt fersk i Shaman arbeide (ihvertfall idette livet)
Men etter å ha funnet dette forumet er jeg blitt intrisert, takk alle som bidrar med ideer og inspirasjon gjennom sine innlegg.
Jeg har et tre, et jeg kjenner godt. tromme melodi lastet jeg ned fra internett og videre inn på min ipod.
Med dette gjorde jeg meg klar for min første tromme reise, jeg la meg ned i sengen og satte på tromme musikken, trommelyden var monton men den var sterk, som om vibrasjonene forplantet seg i øvre kroppsdel. Tiden var på 30minutter.
Etter litt gikk jeg bort til treet og hoppet nedi, men så stod jeg på utsiden igjenn... dette gjentok seg 3 ganger. Da tenkte jeg at jeg ikke var fokusert eller at det var feil inngang... (er fersk så det kom endel tanker ja)
Så kommer det en laang svart slange med noe sølv flekker på ryggen slyngende bortover gresset, jeg blir liten og setter meg på hodet dens, opp treet og inn for vi (lite jeg var fornøyd da) men så stod jeg plutselig på utsiden av treet igjenn??
Så sluttet jeg å prøve, da kom slangen inn på soverommet og skulle spise meg opp. Jeg ble ikke redd eller engstelig men jeg takket for oplevelsen og slo øynene opp.
Så dette var min første "reise".
Jeg har nå bestillt en tromme cd på nettet fra en Svensk side tror jeg det var. Synes det er bedre en å laste ned en indiander tromme melodi som jeg ikke vet hva er til.
Men er det noen av dere som bruker tre som inngang?
Bør man invie inngangen, isåfall hvordan?
Ha i tankene at jeg er 37år, gift, 3 små barn og helt fersk i Shaman arbeide.
--
Det finnes ikke problemer, kun utfordringer i arbeidsklær.