Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
FAST Enterprise [Crawler]
Prøver å legge det her, er ikke sikker på hvor det egentlig hører hjemme.
Jeg mediterer og havner ofte hos en indianerfamilie, og blir med i forskjellige seremonier. Første gangen jeg var der var for mange år siden, da satt jeg i midten ved et bål, mens indianere danset og slo på trommer rundt meg, og plutselig hørte jeg et kor som sang, jeg snudde på hodet og så mot skogkanten og der sto det et helt englekor og sang, jeg følte det så sterkt at tårene trillet, jeg følte at jeg fikk healing der og da.

Det har etterhvert blitt mange turer, hver gang jeg kommer dit så er det noen som kommer med en bolle med "søle", jeg får to striper søle på hvert kinn, en stripe fra midt mellom øynene og oppover og en på hver side av denne, på skrå utover.
En gang tok damene meg med ut av leiren, de førte meg til et vann, der de oljet håret mitt og flettet det, så kom den eldste med denne "sølebolla" si  og streket opp de strekene. Så ble jeg ført tilbake og det var det... liksom.

Siste gang jeg var hos dem  så var det bare en gammel indianer tilstede. Han hadde en hvit fjær som han kilte meg litt på nesen med, så tok han frem en skinnpunge, som han brettet ut. Der lå det blant annet en liten brun stein og en veldig blåturkis krystallstein. Jeg tenkte med engang at den brune steinen var den samme jeg nettopp hadde fjernet fra krystallene mine fordi jeg mente det var "bare" en vanlig gråstein. Men nu kommer jeg til å ta godt vare på den uten at jeg vet hvorfor.... jeg husker jo aldri å spørre om hvorfor... liksom. Ja det var en beretning om mine opplevelser under meditasjon
Kristine
Anonymous
Takk for at du deler, kjære mamma.  :wub:
Flotte reiser dette her.