Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har endelig laget meg en medisinsirkel i hagen.
Jeg renset omrÄdet med salvie, renset meg selv og steinene jeg la ut.
Mens jeg pÄkalte Ändene i hver retning fikk jeg Þye pÄ en katt som satt et stykke unna og sÄ pÄ meg. Jeg konsentrerte meg om pÄkallingene og fortsatte det hellige arbeidet. Katten kom nÊrmere. Den gikk bort til steinen i nord og snuste pÄ den. Den vekslet mellom Ä titte pÄ meg og snuse pÄ steinen og ut i luften. SÄ gikk den i en jevn bue rett utenfor sirkelen, den trÄkket aldri innenfor, fra nord til vest. Deretter forsvant den.
Det var en flott opplevelse, men har den noen betydning? Kan man tolke noe ut av dette?
Kali Cherell

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kali CherellÂ
Den sten, katten snuste til skal du holde i hÄnden medens du gÄr ned i meditation...SpÞrg evt. dine hjÊlpere hvad der er med den sten?
Der er noget med den sten. jeg kan ikke fortĂŠlle dig hvad det er; men det er der.
Hilsen ShamanenÂ

GjenopprettetMedlem
Ok, da prĂžver jeg det! Takk!Â
Kali Cherell

Sensis [Crawler]
"Kali Cherell":
Det var en flott opplevelse, men har den noen betydning? Kan man tolke noe ut av dette?
Kali Cherell 
Dette er den vanlige splittelsen mellom fĂžlelse og fornuft. FĂžlelsene dine sier dette var bra. Fornuften spĂžr om betydningen.
PrÞv dette. Ta erindringsblidet av steinen inn i hjertet, sett pÄ en tromme-cd og spÞr sÄ steinen om den kan formidle til din fornufte den betydningen eller meningen den bÊrer pÄ.
Lykke til.
Mvh Ailo
Yahoo Slurp [Bot]
"ailo":
Dette er den vanlige splittelsen mellom fĂžlelse og fornuft. FĂžlelsene dine sier dette var bra. Fornuften spĂžr om betydningen.
Mvh Ailo
Hej AiloÂ
Det er nemlig rigtig, vi lytter til vores hjerte/intuision og straks blander venstre hjernehalvdel sig med fornuften. Som jeg plejer at sige til andre mennesker LYT TIL DIT HJERTE, OG HANDL SĂ
UD DERFRA..... DET BLIVER ALTID DET BEDSTE RESULTATÂ
Hilsen ShamanenÂ