Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle
Hvad gør I, når I renser et hus for sjæle der ikke skal være der. Har I lagt mærke til at sjæle helst vil være hvor der er træværk? Hvordan beskytter I jer selv?
Jeg selv beskytter mig ved at gnide rosmarin blade ind i håndfladen for at beskytte mine healings åbninger. Derud over drikker jeg en masse vand medens det står på.

Måske I beskytter jer på en anden måde, og hvorfor lige på den måde?
Hilsen Shamanen

Anonymous
Beskyttelse? En blandning av "Fukkit-princippen" (den bästa medicinen mot all sorts "svart magi" och attacker) och starka andehjälpare + mitt dyr.
Fukkit-prinsippen, att "inte bry sig" är inte detsamma som att skita i saker och ting utan det är en attityd som innebär att man är i sitt centrum, att man håller sin energi, att man är i mitten, för att använda ett par olika språkliga uttryck. Det kan vara en attityd som tar lång tid att tillägna sig.
Mvh,
Thomas
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Trumman
Det lyder spændende "Fukkit-princippen" men da jeg aldrig har hørt om det, ved jeg ikke om jeg bruger det...
Det må vi tale noget mere om..
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Rosmarin og urter kaster fortryllese omkring i hus og hi. I gamle dager brant man einer. Det fyller rom med liv. Det er næring for neser. Uten liv, kommer død.
Uten angst er man fri i skogen. Da trenger man ingen ingen ritualer for beskyttelse. Hvorfor må man beskytte seg om man ikke frykter noe som helst, selv ikke å bli flådd.
Reven i godt lune
Anonymous
Amen reven!
Där har vi litt av fukkit-prinsippen i praksis.
"Den fri är född, är träldom svår!"
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Revens fukkit-prinsippomhandlker noe annet enn å rense hus...så ut over det språklige er vi i harmoni.
Reven og det engelske språket
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle
Min beskyttelse har intet med angst at gøre... Jeg er aldrig bange når jeg går ind i et hus..Jeg ved jeg er beskyttet af de højere magter :eusa_pray: Jeg fik en kanalisering at jeg skulle bruge rosmarin-blade til beskyttelse af mine åbninger hvor i gennem jeg healer (måske fordi de er så nye, åbne) at de kan blive beskadiget når jeg ved min håndspålægelse af sjælen, sender dem videre....
Jeg er fri, jeg er ingen slave...
Frihed er retten til at vælge sine lænker.
Hilsen Shamanen :icon_biggrin: